Cyclus

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden!
Ik heb me laatst al even voorgesteld onder kopje 'Weer een nieuwe'!
Ik heb veel leuke reacties gekregen! THNX daarvoor!
Ik ben inmiddels 4 dagen geleden gestopt met de pil en ben meteen flink ongi geworden! Erge buikkrampen enzo.
Nu heb ik daarover een vraagje;
Op mijn 14de ben ik begonnen met de pil omdat ik een erg onregelmatige cyclus had. In het boek 'zwanger worden' van Marielle Croon las ik dat die onregelmatigheid vaak weer terugkomt als je stopt met de pil. Die onregelmatigheid zou kunnen betekenen dat je geen eisprong hebt.
Nu ben ik een beetje bang dat die onregelmatigheid bij mij ook weer terugkomt met alle vervelende consequemties van dien.
Hebben jullie daar ervaring mee?
Ik ben trouwens alleen gestopt om mijn cyclus af te wachten. Dat wil ik een half jaartje aankijken en ondertussen andere anticonceptie gebruiken.
Aan het inde van het jaar hebben mijn vriend en ik afgesproken echt te gaan beginnen met 'klussen'! Haha, ik kan niet wachten!!
Groetjes!
Billie

Ha Billie,

Aan mij heb je niet veel, ik zou het echt niet weten qua menstruatie en onregelmatigheid. Ik weet wel dat ikzelf nu ook onregelmatig ongi ben, en soms is dat knap lastig... Maar je leert ervan om nu extra goed naar je lichaam te luisteren. Ik zou je adviseren om alles wat je voelt op te schrijven met een datum erbij. Zo leer je je lichaam snel kennen. Ik doe dit ook, maar nog geen geluk mee gehad hoor, ik ben nog maar net begonnen... Ik zit nu in ronde 3. Nog ruim 2 weken voor ik volgens mij ongi moet worden.
Leuk voor je dat jullie de eerste stap alvast hebben genomen... En de volgende is echt voor het echie. Succes,
Groetjes J

Hoi Billie,

Ik had vroeger !!!!! altijd een keurige cyclus maar nu na jaren de pil is mijn lichaam de weg kwijt. Al een jaar lang. Heb wel lang de pil gebruikt. 15 jaar.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan