cyclus

A

Anoniem

Guest
Halloa Meiden,

Ik vind erg gezellig hier haha.
Ik heb een vraag,maar zal eerst even vertellen waar ik mee zit.

Ik heb namelijk geen regelmatige cyclus na de pil en spiraaltje. Een keer word ik ongi op de 25ste dag, dan de 26ste dag, 27ste en 28 ste. ik heb nu bij babbybrabbel eens alle cyclussen op een rij gezet en kom dan uit op een gemiddlede van 26 dagen.

Vraag: Moet ik nu uitgaan van dat gemiddelde ?? Ook i.v.m. klusweek en NOD etc ??
En ben je nou 2-3 dagen voor de ov vruchtbaar ??

Als ik dat namelijk uitga van dat gemiddelde  dan zou ik deze week mijn klusweek hebben. En woendag mijn ovulatie. Mijn laatste mensturatie ( eerste ) dag was 17 maart.

Jullie zouden denken ze heeft al een zoontje en moet dat toch weten nou niet dus.
Hoor het graag en alvast bedankt.

Liefs van mij, 15 mnd zoontje en bezig voor nummer 2, 2de ronde.

Hoi,

Voor zover ik het heb begrepen ben je op de dag voor je eisprong en de dat van je eisprong vruchtbaar. Je eicel leeft nl maar 24 uur, vandaar.
Naar mijn idee kun je je eisprong niet helemaal goed uitrekenen. Ik heb nl een cyclus van 30 dgn, en zou dus op dag 16 mijn eisprong moeten hebben maar enkele maanden geleden was ik ziek op de dagen dat ik volgens het schema zou moeten klussen, en die maand hebben we dus maar 1 keer geklust op dag 20, (daarna werd mijn man ziek haha). En ik was toch zwanger. (Helaas niet goed gegaan en op 10-03 een miskraam gehad). Ik heb nu gewoon zo iets van: vanaf een week na mijn ongi beginnen met klussen (liefst om de dag) en dit totdat ik weer ongi ben. Mijn man ook weer blij!!!
Groetjes Lucielle

Als je anders in je vel zit, b.v. door ziekte kan je cyclus gaan afwijken. Dat is denk ik bij jou gebeurd, Lucielle.

Terug
Bovenaan