Cyclus

<p>Goedenavond,</p><p>ik heb even een vraag waar hopelijk een van jullie een antwoord op weet aangezien ik hier niks over kan vinden. Mijn cyclus is wisselend tussen 26-30 dagen. Nu doe ik elke cyclus een ovulatietest en mijn eisprong is altijd 11 dagen voor mijn menstruatie waardoor ik weet wanneer ik ongesteld moet worden. Nu had ik vandaag eigenlijk ongesteld moeten worden. Maar ben het nog niet. Heb ook geen klachten wat ik normaal een dag van te voren heb. Nu ben ik deze cyclus voor het eerst begonnen met Tarwekiemolie en Teunisbloemolie omdat ik altijd erg veel klachten heb rond mijn ovulatie en menstruatie. Maar ook omdat het een positief effect heeft op vruchtbaarheid en wij al langere tijd bezig zijn om zwanger te worden.  Door de oliën zijn de klachten tijdens ovulatie gelukkig al flink verminderd. Maar zou dit ook invloed kunnen hebben dat mijn cyclus dus langer is en de tijd tussen ovulatie en menstruatie? Want ben ik dan nu 1 dag overtijd of niet? Vanmorgen voor de zekerheid een Zwangerschapstest gedaan omdat geen klachten had en nog niet ongesteld was terwijl dat altijd ’s nachts al komt.  Maar deze was negatief. Hopelijk kan een van jullie mij hier bij helpen. </p>

Ik heb ook eens dat gebruikt en had toen ineens een cyclus van 55 dagen. Dus hoop dat jij dat niet hebt. 
Misschien verlengd het je luteale fase wel naar 16 dagen dat had ik toen ook. 
Dus ipv 11 dagen had ik toen 16. Maar ook 55 dagen cyclus dus heb het snel weggedaan. 

Ik gebruik het wel en bij mij verkort teunisbloemolie mijn cyclus en wekt het mijn eisprong op na twee weken.. Volgens mij ben je deze misschien niet nodig aangezien je al een korte cyclus hebt van jezelf... 

Tarwekiemolie kan idd je luteale fase verlengen en je baarmoederslijmvlies verdikken.. Volgens mij is een luteale fase die je had ook voldoende.. 

Hoe lang zijn jullie bezig ik zou eerder langs de huisarts gaan als jullie al lang bezig zijn evt 

Ik ben deze ronde zwanger geraakt met luteale fase van 11 dagen denk ik. 
Afgelopen luteale fase waren 16-14- 12- 13 
En nu dus weer 11 of 12. Heb getest op 12 dagen na positieve ovulatie en die was dus positief. 
Dus je hoeft in principe niets te gebruiken. Vooral niet als je cyclus ervan in de war raakt. Alleen gewoon de standaard foliumzuur

Dankjewel voor jullie reacties. Ik ga stoppen met beide want als zo lees lijkt me dat verstandiger. Heb vanmorgen een paar druppels licht roze bloedverlies gehad en verder niks tot nu toe. En verder geen klachten. Dus lijkt niet op een menstruatie bij mij want dan bloed heel hevig en heb ik enorm veel buikpijn. Ik ga het verder nog even aankijken. 

Terug
Bovenaan