Cyclus

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

nou ik weet dat ik nu niet bij de gelukkige hoor om in de eerste ronde al zwanger te raken... de  zijn gisteren geariveerd. Dus nu gaan we op voor de 2e ronde! Ik heb nu wel 2 keer een cyclus gehad van 22 dagen. Is het voordelig als je cyclus zo kort is? Ik heb namelijk hier gelezen dat je bij een korte cyclus soms geen eisprong krijgt??

Alvast weer bedankt voor jullie reacties!

Groetjes!
Marieke

hoi marieke je kunt zoon vragen beter aan de dokter vragen.
maar als alles goed is is dat wel gunstig want je hebt meer kansen per jaar (vaker een eisprong)

GRoetjes

Hey.

Balen het die r.d., maakt niet uit hoe lang je bezig bent, iedereen wil graag zwanger worden en is het gewoon weer een domper als het niet gelukt is.
Hopen dat de volgende ronde jou ronde is he?
Als je graag wil weten of je een eisprong hebt, dan kan je ook je temp. deze maand bijhouden.
Als je temp. omhoog gaat dan heb je een eisprong en anders zou ik het inderdaad even
aan de HA vragen.
Succes.

Groeten van Miena

hoi of je kunt ook testen kopen waar je eisprong mee kunt vinden .
ik zelf ga deze maand er ook mee beginnen.

groetjes iris

quote: iris bloempje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-02-2007 22:21:41'));

groetjes iris

(ps het is gemakelijker dan tempratuur)

quote: iris bloempje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-02-2007 22:24:23'));

quote: iris bloempje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-02-2007 22:21:41'));

groetjes iris

(ps het is gemakelijker dan tempratuur)

hoe werken die testen dan? ik wil eigelijk zo graag spontaan zwanger worden maar wil ook niet te veel tijd verliezen. ben voor het mijn eerste kind aan het proberen en wil ook nog wel een tweede en ben al(?) 33.

De testen zijn aangeschaft!!
In het begin hadden mijn vriend en ik zoiets van we gaan er voor, maar wel gewoon op een ontspannen manier...we zijn tenslotten nog jong 23 en 26... maar als die  verschijnen is het toch even slikken... Ik wil toch ook wel graag weten wanneer mijn eisprong is met die cyclus van 22 dagen van mij, ik zie alweer allemaal rampscenario's voor mij dat ik geen eisprong heb ofzo
Als je 1maal samen hebt besloten om voor een kindje te gaan, is het maar moeilijk om je er niet teveel mee bezig te houden he?! Het verlangen is zo GROOT! Jullie weten vast ik bedoel

quote: Lieve_Marieke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-02-2007 21:30:47'));

De testen zijn aangeschaft!!
In het begin hadden mijn vriend en ik zoiets van we gaan er voor, maar wel gewoon op een ontspannen manier...we zijn tenslotten nog jong 23 en 26... maar als die  verschijnen is het toch even slikken... Ik wil toch ook wel graag weten wanneer mijn eisprong is met die cyclus van 22 dagen van mij, ik zie alweer allemaal rampscenario's voor mij dat ik geen eisprong heb ofzo
Als je 1maal samen hebt besloten om voor een kindje te gaan, is het maar moeilijk om je er niet teveel mee bezig te houden he?! Het verlangen is zo GROOT! Jullie weten vast ik bedoel

Hoi marieke,

Als je eiersprong eraan zit te komen heb je (zeggen ze) vaak van die kleverige alscheiding, die als het het tussen je vingers heb er draden mee kan trekken, dat is de dag van je eiersprong.
Dus dat ook maar in de gate houden, met die testen voor je eiersprong heb ik nog geen ervaring, maar die hoor  ik graag. Ga morge eerst maar weer een zwangerschaps test halen (duurd zo lang bij me voor dat de ongi komt)

Groetjes Ilse1983

Terug
Bovenaan