CYCLUS....???

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Nou, vandaag de  !!
Maar waar ik even een vraagje over heb is het volgende:
Ik ben augustus gestopt met de pil(strip af gemaakt) en vanaf toen was mijn cyclus 29-23-51 !!-26-20 !!-25-26...
Heeft iemand enig idee wat die 2 uitschieters kunnen betekenen?
1e is denk ik ontpillen, maar die 2e??
Ik had voor mijn pil een cyclus van 28 .
En ik wil het deze maand wel ff goed aanpakken, maar wat is dan mijn cyclus?
Of beter, wat zijn nou mijn ideale klusdagen???

Nou alvast bedankt!!

Liefs,

Kiki

pfft, moeilijk. Ik zou zeggen ongeveer 14 dagen na de eerste dag van je ongi kun je je ei verwachten. Bij mij was de laatste keer m'n ei pas 20 dagen na de 1ste dag van m'n ongi; dus heel laat, maar als je tussen die 14 en 21 dagen flink klust moet je toch wel goed zitten?

groetjes, Danielle

hoi het beste is als je je ei wil vinden met  deze omstandig heden is  met ovl testen dat je met urine doet

groetjes iris 32j 11de 2de

Hoi Kiki,
Het kan zeker nog van het ontpillen zijn hoor.. Mijn HA vertelde me nl dat zelfs als je al een aantal regelmatige cyclussen achter de rug hebt, het ook weer onregelmatig kan worden. En het ontpillen kan zeker een jaar duren..
Maar we hopen er natuurlijk niet op!!!
Ikzelf ben gestopt in aug en dit waren mijn cyclussen (zonder de laatste van de pil erbij te zetten)
29, 32, 34, 32..
Ik zit nu op dag 18 van mijn cyclus (en als die weer 32 dagen is, zit ik nu in mijn vruchtbare periode)

Groet Miekje

hoi kiki

he wat jammer voor je weer naar de volgende ronde toen .echt balen zeg succes verder he gr wendy

Bedankt voor de reacties!!
Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd,maar het werk riep...
Ik had het ook al in een ander topic geschreven, maar ik ga het nu lekker om de dag doen :)
Geen erge opgave zou ik zeggen, hihi!!
Iedereen weer heel veel succes deze maand, ik ga het weer eens goed proberen te volgen!!

Liefs,

Kiki

Terug
Bovenaan