Cyclus

Hoi dames,
Ik heb een vrij onregelmatige cyclus, maar ook weer niet heel erg, meestal zit er 1 of 2 dagen verschil in dus of je het écht onregelmatig kan noemen weet ik niet. We zijn voor ons 2e kindje bezig en deze maand zou ronde 4 zijn, echter had ik vandaag al een smiley op mn ovulatietest en ik had hem pas dinsdag verwacht. Mijn man is vannacht pas heeel laat weer vanwege zijn werk, dus wou het morgenochtend gezellig maken, maar zou dat nog echt nut hebben denken jullie? Ga het wel sowieso doen hoor maar wou even weten of er dan nog een kans is ?

Als t goed is, is de eisprong 24 tot 48 uur na de positieve test, dus ik denk dat er een prima kans is. Al weet ik niet hoe lang sperma nodig heeft voor t bij t eitje is. Maargoed het lijkt me alsnog een prima kans!

Hoi! Ik ben ontzettend benieuwd naar de haarkleur van mijn kindje. In een oudere reactie had ik gelezen dat jouw kindje met donker haar is geboren en vervolgens rond 2 maanden blond/rossig werd. Ik ben nu zo benieuwd welke kleur je haar kindje heeft gekregen :).  Mijn kindje is met donkerbruin haar een donkere wenkbrauwen geboren. Ze is nu 6 weken en de haartjes bovenop vallen uit maar er lijkt blond/rossige terug te komen. Aan de zijkanten heeft ze nog wel bruin haar maar ook daar zit een rode gloed overheen. Haar wenkbrauwen zijn ook bruin/blond/rood. 
ben benieuwd! 
succes trouwens! Hopelijk is het gelukt mbt de onregelmatige cyclus :).

Haha wat grappig, onze dochter is nu 20 maand, en ze heeft donkerblond/rossig haar. Soms is het ook net hoe het licht erop valt, haar wenkbrauwen zijn sowieso rossig ?

Mbt onregelmatige cyclus, vorige maand helaas menstruatie gehad, denk toch te laat geweest maar deze ronde gaan we er weer voor haha ??

[quote quote=10420278]Ahh wat lief! Heel veel succes deze ronde. Hopelijk gaat het lukken ?[/quote]Hihi jaa ? echt een knapperd maarja dat vind iedere moeder van haar eigen kind natuurlijk haha! Ben benieuwd welke haarkleur jou kindje uiteindelijk krijgt! Grappig he dat dat zo kan veranderen ?
Dankje ik hoop het ook???

Terug
Bovenaan