Hallo dames ik heb lang niet meer op het forum gezeten komt omdat er veel is mis gegaan bij de bevalling was een echt drama.Tijdens de bevalling had ons dochtertje meconium binnen gekregen in haar longen heeft 6weken op de i.c gelegen in het radbout ziekenhuis,daar hebben ze haar leven gered ,de verpleging in de radbout was echt geweldig.Gelukkig heeft jana er niets aan over gehouden gaat nu weer super maar de start v het moeder schap was echt vreselijk.IK ben nog erg onzeker met alles maar jana doet het geweldig.
even een vraagje tussen door hoe zit met jullie cyclus is bij mij nog erg onregelmatig ik sla nog steeds 2 tot 3 maanden over en ik heb nog wel een keizersnede gehad wie heeft hier wat ervaring mee ik ben pas gestopt met borstvoeding tijdens de borstvoeding ben ik 3x ongesteld geweest
groetjes daan70
even een vraagje tussen door hoe zit met jullie cyclus is bij mij nog erg onregelmatig ik sla nog steeds 2 tot 3 maanden over en ik heb nog wel een keizersnede gehad wie heeft hier wat ervaring mee ik ben pas gestopt met borstvoeding tijdens de borstvoeding ben ik 3x ongesteld geweest
groetjes daan70