cyclus

Hallo dames ik heb lang niet meer op het forum gezeten komt omdat er veel is mis gegaan bij de bevalling was een echt drama.Tijdens de bevalling had ons dochtertje meconium binnen gekregen in haar longen heeft 6weken op de i.c gelegen in het radbout ziekenhuis,daar hebben ze haar leven gered ,de verpleging in de radbout was echt geweldig.Gelukkig heeft jana er niets aan over gehouden gaat nu weer super maar de start v het moeder schap was echt vreselijk.IK ben nog erg onzeker met alles maar jana doet het geweldig.

even een vraagje tussen door hoe zit met jullie cyclus is bij mij nog erg onregelmatig ik sla nog steeds 2 tot 3 maanden over en ik heb nog wel een keizersnede gehad wie heeft hier wat ervaring mee ik ben pas gestopt met borstvoeding tijdens de borstvoeding ben ik 3x ongesteld geweest  

groetjes daan70

Jeetje Daan, dat is wel een heftige periode geweest zeg!
Gelukkig gaat nu weer alles goed met je kindje!

Tijdens de borstvoedingsperiode ben ik geen een keer ongesteld geweest. Na 6 maanden werd ik pas weer ongesteld. Ik ben pas voor de 2e keer ongesteld geweest, en dat was na 5 weken.
Ik denk dat je nog even moet afwachten omdat je toch een tijd borstvoeding hebt gegeven, en dat doet ook iets met je hormonen.

Groetjes

Jeetje dat is echt even een zwarte donderwolk waar je op heb gezeten, fijn te horen dat het nu goed gaat. ik heb Zifjon 6,5 maanden borstvoeding gegeven en ben al die tijd niet ongesteld geworden en nu een maand later nog steeds niet. ik vraag me ook af wanneer dit gaat gebeurden. vraag me soms af of ik niet zwanger ben, maar dat lijkt me bijna onmogelijk omdat we altijd een condoom hebben gebruikt. Ik vraag me dus ook af hoe lang het duurt.....

gr van Mariska en Zifjon

hoi daan

wat een verhaal,gelukkig maken jullie het nu goed....

misschien ligt het aan de borstvoeding?? ik ben namelijk wel gewoon elke maand ongesteld en gewoon weer een normale syclus wel gebruikte ik gewoon de pil....

ook ik heb een spoedkeizersnee gehad dus daar zal het niet aan ligge

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Het is dacht ik heel normaal hoor dat je cyclus nog niet normaal is. Daar staat wel even voor. Maar als je je zorgen maakt even een telefoontje naar je huisarts, die kunnen het je zo gerust stellen.
Ik vind het ook niet gek dat je onzeker bent met je kindje. Wat een verhaal!! Hoe oud is ze nu, eigenlijk?
Ik hoop dat je snel je wat zekerder voelt!! En als je vragen hebt bel je huisarts of je cb. Hier op het forum kan je natuurlijk ook terecht.

Jeetje wat een verhaal meid!!!!!
Nou gelukkig dat nu alles weer goed is met je dochtertje.
Het was indd niet zo ´n supeer start, maar hopelijk kun je nu heerlijk genieten van je kleine meid.

Even over je vraag....
Ik ben in feb weer begonnen met de pil( was in jan bevallen)
en bij mij loopt m'n ongie ook nog niet helemaal zoals het hoort, ondanks dat ik dus aan de pil ben.(geef trouwens fv ipv bv.
Ik heb nu al 2x gehad dat ik tussentijdse bloedingen kreeg.
Ben naar de ha geweest en die zei dat als het weer gebeurde ik direct moest bellen en dan krijg ik tabletten die ik met me pil in moet nemen en als het daarna nog een keer weer gebeurd, dan gaan ze ene echo van me baarmoeder maken.
Het kan dus zeker even een poosje duren voordat alles op regel is, maar ik zou anders gewoon ff de ha bellen en vertellen van hoe en wat.
Misschien dat die je verder kan helpen.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan