cyclus

A

Anoniem

Guest
1juli ben ik gestopt met de pil.. Op dat moment verloor ik al 2dagen bloed, zij het heel donker. Nu is het de 30e en ben ik nog niet ongesteld.. Gemiddeld duurt een cyclus 28 dagen? Ik ben er allemaal nog niet zo in thuis. Wel last gehd van mn bls en onderbuik, flinke steken maar nu geen pijn meer. Wacht dus maar af.. Nu verwacht ik niets hoor, maar toch wel een beetje spannend.. Fijn weekend allemaal!

Hoi Joyce,

Een gemiddelde cyclus duurt 28 dagen, maar kan ook 35 dagen duren, als je eisprong later plaatsvindt (tussen dag 14 en 22).
Ook omdat je net gestopt bent met de pil kan alles nog wat ontregelt zijn.

Ik hoop dat je er wat aan hebt,

Groetjes,
Maaike

ja vaak moet je lichaam echt even ontpillen en kan het heel onregelmatig zijn.

hoi,

ik heb een cyclus van ongeveer 5 weken (nu bij de 2x zwanger worden). bij de eerste keer zwanger worden was ik het keurig elke 28 dagen.
lekker verwarrend dus

Haha, ik ben hier om ervaringen te delen dus erg bedankt! Wacht rustig af.. Zijn pas een maand bezig.. :) maar toch wel spannend. Haha..

Hoi, ik heb ook een cyclus van ongeveer 28 dagen maar ik weet bij de eerste toen ik net stopte met de pil dat dit elke keer anders was. Kan inderdaad zijn dat je lichaam er weer even aan moet wennen.
Groetjes Silli

hoi joyce,

Bij mij duurde het 6 maanden voordat mijn menstruatie op gang was gekomen na het stoppen van de pil.
En nog steeds vreselijk onregelmatig. Ik kan me herinneren dan ik ook pijn in mijn buik had. Wat dat nu was weeet ik niet.
succes
liefs dolfijntje

Terug
Bovenaan