Cyclus

A

Anoniem

Guest
Meiden!!!

Het is nog maar 14.15 uur op mijn NOD dag en niets aant handje.

Hoelang duurde het bij jullie tot je eerste menstruatie na het stoppen met de pil? Ik had altijd 28 dagen voordat ik aan de pil ging, met pil uiteraard ook 28 dagen en ben na mijn laatste stopweek niet meer begonnen met een nieuwe strip. Nu uitgegaan van 28 dagen en vandaag dus NOD, maar volgens mij komt het bijna niet voor dat je dan gelijk een normale cyclus van 28 dagen hebt klopt dat?

Ik kan natuurlijk ook gewoon een testje doen haha, maar dat is nog geen uitsluitsel. Ik vind het niet zo'n ramp als het nu niet raak is, maar laat me dan tenminste gewoon weten dat mijn cyclus op gang is gekomen grrrrrrr!!! Ongeduld heeeerst :)

Oké, kansloos berichtje nummer zoveel, maar ik heb het gevoel dat ik moet blijven zoeken naar het antwoord wat natuurlijk niemand heeft.

Misschien heeft iemand zin om haar ervaring hiermee te delen met mevrouwtje ongeduld??

Lfs

hoiiiii mevrouwtje ongeduld;-))))))))

Mijn 1e ongi nadat ik gestopt was met de pil was al met 26 dagen, met erg hevige bloedingen pffff niet normaal! de 2e en 3e ronde een cyclus van 35 en 36 dagen dus denk dat die vroege cyclus kwam omdat net gestopt was met de pil!
Snap dat je graag wilt weten waar je aan toe bent!die onzekerheid is het ergste!! en kan zijn dat je zo elk moment ongi gaat worden maar bij sommige meiden duurt dat idd langer!hoop dat je gauw zwanger bent of je ongi krijgt!
Liefs en x

Ik had mijn eerste ongi gewoon 24 dagen na de laatste 'pilongi'. Bij mij startte het dus gewoon weer waar ik voor de pil geëindigd was.

Succes!

Liefs Daisy

hoi hoi
Ik had mijn eerste ongi pas 48 dagen na mijn 'pilongi'(zoals het hierboven genoemd word)
De cyclus erna duurde 35 dagen, erg onregelmatig dus.
Nu ben ik inmiddels 8 weken en 2 dagen zwanger.
Heel veel succes met wachten, ik weet dat het verschrikkelijk is.

liefs,

Succes met afwachten meid.
Die onzekerheid is niets.
Hopelijk word je (on)geduld snel beloont

Hoi Meid,

Ik was had na het stoppen met de pil direct een cyclus van 28 dgn. Ik hoop voorjou dat je re ook gauw achter komt!!
Succes! Liefs Marissa

Hey,
mijn eerste ongi na de pil was na 30 dagen en daarna 36 dagen.
Als ik jou was zou ik nog een paar daagjes wachten met testen, het kan je heel wat testen schelen. De eerste maand gingen er bij mij wel 3 testen door, helaas ook nog niet de goedkoopste.
Succes!
Liefs

hoi hoi,

mijn 1e ongi was na 39 dagen pas..
volgens mij kan je daar echt geen pijl op trekken..

hoop voor jou dat je of al zwanger bent of snel ongi mag worden!

liefs

Terug
Bovenaan