cyclus?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

moet weer ff van me af schrijven..
vandaag 3 dagen over tijd en nog steeds niets. voel natuurlijk van alles..maar daar trap ik niet meer in.
testen zijn nog steeds negatief..

ik denk dat mijn cyclus gewoon langer is..maar hoe weet ik dat dan nu..echt zo irritand.

als ik uit ga van mijn laatste cyclus (29dagen), ben ik dus 3 dagen over tijd. maarr mijn cyclus daarvoor was een stuk langer (39dagen)
dan is mijn nod dus pas volgende week vrijdag.
als ik het gemiddelde neem (34 dagen) dan is mijn nod weer anders.

weet het ff niet meer, wat zouden jullie doen??
eigenlijk maakt het ook niet uit wat het zal zijn, moet toch gewoon afwachten...maar kan er echt niet meer tegen!!!

srry voor het gezeur, maar moest het ff kwijt.

liefs

Heb ik ook gehad! Heel irritant, want dat weet je niks meer. Uiteindelijk bleek bij mij, doordat ik me wel zwanger voelde, dat ik inderdaad zwanger was. Maar de testen waren negatief. De innesteling is dan niet goed gegaan waardoor het een missed abbortion is geworden.
Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn;-)

Erg genoeg....toch afwachten dus! Succes

Ik zou uitgaan van mijn langste cyclus. Misschien is dat te lang, maar als ik naar mezelf kijk, wordt ik van negatieve testen ook niet vrolijker!

Je kan ook ovulatietesten gaan gebruiken. Je kan dan berekenen wanneer je ongi moet worden, nl. 14 dagen na je eisprong. Tenminste, in de meeste gevallen, ieder lichaam blijft anders! Dan heb je in elk geval een idee wanneer je ongi moet worden!

Succes en houd je ons op de hoogte??

Liefs Daisy

thanks voor jullie reacties..

ik heb toevallig deze maand ovu-testen gebruikt, maar werd er niet veel wijzer van...alle testen gaven 2 streepjes, maar de test streep is geen enkele keer even donker of donkerder geweest...
en ik heb volgens mij toch echt wel een eisprong.

maar goed, we wachten wel gewoon af..zal dan vanzelf wel ongi gaan worden iig...of in het meest ideale geval natuurlijk alsnog een positieve test krijgen..

we zien wel, ga me er vanaf nu maar gewoon niet zo veel mee bezig houden, hoe lastig ook...

liefs

Hoelang heb je getest met de ovulatietesten? Ik heb rond mijn eisprong meestal 3 positieve testen.

Als je na 39 nog geen uitslag hebt (posi test of ongi) kun je altijd even langs de huisarts gaan, icm de uitslag van je ovutest is er misschien reden tot onderzoek??
Ik weet niet hoe lang je bezig bent met zwanger worden, maar zou het een nawerking van de pil kunnen zijn dat je eisprong nog niet optimaal is??
Het kan ook zijn dat je een ongi overslaat, dit komt ook vaker voor.

Als je erg twijfeld of je zwanger bent en je test blijft negatief en je ongi blijft weg, kun je natuurlijk altijd contact met je huisarts opnemen!!

Liefs Daisy

Verwarrend dat je cycli zo variëren. Ik kan me voorstellen dat dat veel onzekerheid voor je oplevert. Ook ik zou de langste cyclus aanhouden als graadmeter. Als je twijfelt over je cyclus en eisprong, dan is contact met de huisarts inderdaad misschien een goede optie.

Succes.

Liefs,
Melian

Balen zeg, die onzekerheid. Hopelijk weet je snel waar je aan toe bent.
Succes met afwachten.

PFF het wachten is vreselijk he. Ik denk ook dat je het beste van 39 dagen uit kunt gaan, hoe frustrerend dat ook kan zijn.

Je schrijft dat je denkt dat je wel een eisprong hebt gehad, heb je einig idee wanneer dat was. Je kan, als je het zeker weet, dan namelijk 14 dagen er bij optellen voor je NOD (bijna altijd 14 dagen na eisprong namelijk).

Veel succes!
Liefs Lisette

Terug
Bovenaan