cyclus

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

wie kan mij helpen? Ik vroeg me af hoe ik moet rekenen...

mijn ongi begon woe 28 aug met licht verlies en dat stopte ook weer en donderdag weer 1x wat donker bloed verloren en verder niks toen vrijdag begon het echt, duurde 4 dagen. Mijn vraag is, omdat ik nu met ovu testen wil beginnen en om het zelf uit te rekenen / gokken wanner mijn ei is vroeg ik me af vanaf welk dag ik dan mijn ongi moet rekenen. het scheelt 2 dagen en dat is wel t eover bruggen maar ik dacht bij de eerste keer van mijn dochter ook dat we toen 'te laat' kluste... iemand ervaring??? ik verwacht dan mijn ei vrijdag de 13e of zond de 15e...

wanneer zou je dan testen met ovu testen? vanaf woe??? ik klam me niet helemaal vast hoor op de testen, maar ff kijken of ie t nu ook goed aangeeft...

thnks alvast!

x

mmm als ik nu alles uitreken met een ongi van 6 dagen en een periode van 28 dagen dan komt mn ei dus al woe, dus dan kan t wel kloppen dat we te laat waren....

Begin je toch wat eerder met de testen, zodat je je ei in ieder geval niet mist... Ik kan je ook aanraden om te gaan temperaturen. Na je eisprong gaat je temp met ongeveer 0,2 graden omhoog. Daar heb je deze cyclus nog niet zoveel aan (je weet immers pas na je eisprong dat ie geweest is), maar geeft wel inzicht voor een volgende ronde. Zeker als je cyclus regelmatig is. Al hopen we natuurlijk dat dat niet nodig zal zijn.

Ja idd dat tempen deed ik bij onze eerste ook en de 2e maand was t al raak. Werkt eeg nauwkeurig!

Hoi Kim volgens mij zat jij in 2011 ook op dit forum of niet? Jou eerste is van 2012 toch?

Groetjes kim

Hihi ja! Ik zet net n berichtje bij jou! Leuk zeg! Hoe gaat t??? Als je t leuk vind mag je me wel toevoegen op fb... kim ligtermoet vermeulen

Hier gaat alles goed Luuk is anderhalf en een vrolijk ondeugend mannetje ;-)
ik ga je zoeken op fb, alles is wel geheim he denk bij jullie ook dus maar voor de zekerheid ;-)

Terug
Bovenaan