cyclusanalyse.. ovulatie/eispriong zou het zijn gelukt?

A

Anoniem

Guest
He daar ben ik weer...
De cuculsanalyse is erg meegevallen.. omdat we niet op pijnloze manier gemeenschap kunnen hebben en de menstruatiecyclus nogal eens een loopje met me neemt zijn we begonnen met zelfinseminatie, dmv een spuitje moeten we sperma inbrengen.
Ik moest om de week en de laatste week zelf 3 x verschijnen in het ziekenhuis voor analyse.. de cyclus wordt per week beken, opdat we kunnen zien wanneer de eisprong plaatsvindt. De eisprong is geweest en we hebben het volgens mij wel aardig goed gedaan met insemineren.... nu is het afwachten tot 22 maart, als ik dan nog niet   de rd tjes heb en mijn borsten zijn wat gespannen, mag ik wat hoop krijgen dat het is gelukt.
Dat is wel moeilijk hoor, ik hoop nu al dat het is gelukt. We zullen het zien, na 2 keer eeen miskraam te hebben gehad is alles spannend.

Jullie allemaal veel succes en ik laat van me horen !

the nanny

Hoi Hoi

Ten eerste wil ik even zeggen dat ik het heel erg voor
jullie vind dat je 2miskramen hebt gehad.Hoever was je
heen?ik zelf heb vorig jr ook 2miskramen gehad 1tje met
12wk met curritage in 1tje met 8wk die is gewoon los ge-
komen.Tot op heden nog niet weer zwanger maar we blijven
moed houden.Ik hoop voor je dat het nu is gelukt want zoals
ik lees moet je er wel wat voor doen.Ik zal voor je duimen.
Veel succes.

groetjes Anita

Hallo Anita,

Ja, we moeten er wel wat voor over hebben..
Mijn met eerste mk was ik 7 ( nu al 5 jaar geleden)  weken en de tweede 5 wk( aug 2006).
T heeft misschien niet zo mogen zijn, maar daardoor is het niet minder erg. Je lijf krijgt er ook een dreun van.. maar goed.
Vervelend dat jij ook twee mk hebt gehad, curriteren lijkt me heel zwaar.. bij mij zijn ze beide keren vanzelf losgeraakt. Vel sterkte en ik hoop dat het bij jullie ook snel zal gaan lukken, toitoitoi....
Ik laat het  je weten zodra er meer nieuws is.. jij ook ??

NAnny

Terug
Bovenaan