Cyclusdag 11 en positieve zw test

<p>Dag allemaal </p><p>hier ben ik weer. </p><p>Jammer genoeg na een tweede miskraam.  Ik snap er momenteel niets meer van. Bij de eerste mk testte ik al positief op dag 14 van mn cyclus. Bij deze op cyclusdag 11. Weet iemand hoe dit kan? </p><p>Ik snap er niets meer van... </p><p> </p><p>groetjes ! </p>
 
wat jammer van je miskraam! was de hcg  wel al helemaal uit je lijf? en hoe was je menstruatie? misschien als het heel licht was dat het een innesteling was?
 
Ik snap hem ook niet helemaal. Een week geleden wist je nog niet zeker of de miskraam door ging zetten. Dus als je nu positief test denk ik dat je hcg nog niet is gedaald. Verder snap ik ook niet waarom je zou testen op dag 11? En hoe bedoel je dag 11, deze cyclus? Want vorige week was heb nog zwanger volgens mij, dus ben je nog niet op dag 11? Meestal is er dan ook nog geen eisprong geweest, en zo wel nog geen innesteling..
 
Om te beginnen al bedankt voor de reacties. 
Bij de eerste miskraam kwam ik erachter dat ik zwanger was omdat ik 6 dagen na m’ n ongesteldheid hevog begon te bloeden en krampen had. 
Ik deed dan een test en bleek dat zwanger was. 
De cyclus daarna hebben we overgeslagen. 
Omdat ik dus wist dat mn cyclus anders zat, testte ik deze maand rond hetzelfde tijdstip... heb wel gwn mijn maandstonden doorgekregen 5 dagen rood bloedverlies dus wat hevig voor een innesteling denk ik? 
Ik weet dus niet wanneer ik eigenlijk exact moet testen. 
Groetjes !
 
Om het met de data te doen, dat is mss duidelijker ? 
Ik snap dat het niet logisch is want ik snap het ook niet. 
23-27  augustus bloedverlies (ongesteldheid? klopt wel met mn cyclus)
2 september positieve zwangerschapstest. 
Dus op dag 11 testte ik positief of tel ik verkeerd ? 
Alvats bedankt ! 
 
  
 
wanneer was je laatste miskraam? Heb je daarna nog een negatieve test gehad? Als dat zo was weet je dat het hormoon van je vorige zwangerschap uit je lichaam was. mocht de miskraam  nog niet zo lang geleden zijn dan denk ik dat de positieve uitslag wellicht komt doordat het hormoon nog in je lichaam zit terwijl je niet meer zwanger bent. 
Testen kun je het beste doen als je minstens 1 dag over tijd bent. 
 
Heel veel succes! 
 
Wat vervelend die onzekerheid. In een ander topic schrijf je op 18-09 dat je miskraam nog niet doorgezet heeft? Waarschijnlijk heb je daarom nog hcg in je lichaam en test je positief.
Heb je al laten controleren of je baarmoeder helemaal schoon is?
Heel veel sterkte! 
 
Terug
Bovenaan