cyclusduur met clomid

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik heb pcos en slik clomid, wij zijn bezig voor ons eerste kindje.
Ik vroeg mij af hoelang duren de cyclussen bij jullie? ik kreeg eerst primolut om mijn menstruatie op te wekken en daarna van dag 3 tot en met 7 clomid 50 mg. ik had toen een cyclus van 37 dagen, en de gyn vond dit te lang dus moest ik 100 mg gaan slikken. met deze cyclus werd ik dag 39 ongesteld maar was er waarschijnlijk wel het een en ander gebeurd aangezien mijn temp hoog bleef en ik ook 2 licht positieve testen had. en normaal is mijn temp een dag voor de menstruatie al gezakt.
Hoe dan ook ik moest nog eens ophogen naar 150 mg, en kreeg geen echo omdat de cyclus niet binnen de 35 dagen zit.
Ik heb zelf het idee dat ik deze maand rond dag 22/23 mijn eisprong heb gehad, maar gister dag 28 had ik ineens een temp van 36,3.... en vanmorgen 37. en zit dus nu op dag 29 en had gister de hele dag af en toe een vervelend gevoel onder in mn buik en vandaag ook een beetje een zeurend gevoel. het zal toch niet zo zijn dat ik nu pas mijn ei heb gehad? Ik heb normaal ook altijd gevoelige tepels maar deze maand niet en alleen af en toe een soort kramp/gespannen gevoel in mn borsten, maar niet heel erg.
Ik vroeg mij af hoe was jullie cyclus met clomid? en iemand met dezelde ervaring?

groetjesss

Met clomid had ik een vrij regelmatige cyclus. Rond de 30 dagen. Maar kon er niet meer tegen. Kreeg toen tamoxifen en had weer een onregelmatige cyclus. Maar zonder hormonen zat er bij mij gerust 5 tot 7 maanden tussen. Heb in juli een LEO gehad en heb nu zelf een cyclus van 37/38 dagen. Raar dat ze geen fm's doen nu bij je. Ik zou zeker een afspraak maken en vragen of je iets anders mag proberen. Purgeon of gonal F ofzo. Blijkbaar doet de clomid niet wat hij moet doen.

En ik weet niet of je pregnyl gespoten hebt met die 2e cyclus. Want dan kan hij ook vals positief zijn. Helaas ook al ervaring mee. En toen we voor de eerste bezig waren heb ik een keer gehad dat ik 2 dagen overtijd ging en mijn temperatuur pas 2 uur voor de vloedgolf daalde. Wat normaal ook een dag van tevoren was. Het zijn en blijven rare dingen die lichamen.

Hoi Supertje,

Nee geen pregnyl gespoten gekregen! Alleen clomid, ik heb nu zo een beurs gevoel onder in m'n buik en af en toe steekjes. Ik weet gewoon niet meer waar ik op kan bouwen, of ik ga ongesteld worden dat zou opzich goed zijn omdat ik dan binnen de 35 zit, of de clomid heeft niks gedaan en geen eisprong gehad maar waarom heb ik dan alle symptomen van voorgaande maanden, of ik ben zwanger wat ik uiteraard hoop maar waar ik geen hoop op durf te vestigen... Ik denk dat de clomid deze maand niet gedaan heeft wat hij moet doen... Maandag moet ik weer naar het ziekenhuis.

Oh hoe beviel de Leo ? Ook mijn gyn wilt dit gaan doen als de 150 Mg het niet goed zou doen.
Heb je nu wel een goede eisprong ? Op welke dag ongeveer?

Ik heb af en toe alleen gespannen borsten normaal had ik nu al wel hele zere tepels gehad maar ook dat heb ik niet

Groetjes

Ik heb nu rond dag 24 een eisprong. Ze hebben me gemonitord de vorige cyclus. Ze hebben bij mij een LEO, HSG en kijkoperatie met biopt van het baarmoederslijmvlies tegelijk gedaan. Heb 2 dagen flink last van mijn buik gehad en helaas was het wondje bij mijn navel ontstoken geraakt. Maar vond het op zich wel meevallen. De nawerking vande narcose was vervelender. Had zo veel slaap! Hahhaha.

Terug
Bovenaan