Cylus???

Hallo Meiden,

Ik begrijp m'n eigen lichaam nu echt niet meer en ik was toch altijd super regelmatig. Zoals sommigen misschien al gelezen hebben moest ik 29 mei ongi worden, erd dat niet, maar pas de 2e. Normaal gesproken ben ik een week ongi, dus als ik gewoon de 29e ongi was geworden was 4 juni m'n laatste ongidag. nu was dat terwijl ik pas de 2e ongi werd nu ook het geval????. moet

Heeft iemand hier ook ervaring mee?? Ik vind het nogal vreemd. M'n man maar ff gewaarschuwd dat we de hele maand om de dag gaan klussen want nu ben ik het helemaal kwijt wanneer ik wel of niet vruchtbaar zou zijn. Weet ff niet of ik nu vanaf de 29e zal rekenen of vanaf de 2e....

Nou ja wou het gewoon ff kwijt
Suc6 alle meiden die deze dagen deNOD's hebben. Zijn er nog meiden die rond 2 juli hun NOD hebben, want dan heb ik hem ook weer.
 
maak je geen zorgen hoor, je cyclus kan wel eens raar doen maar je rekent altijd vanaf de eerste dag van je laatste ongi, dus nu de 2-e. Ik snap dat je een beetje van slag raakt als je altijd zo regelmatig bent. Ik ben ook regelmatig maar met een marge van een hele week dus het is echt niet raar. Het vervelende is natuurlijk dat je dan niet precies weet wanneer je ovuleert, maar als je dat vervelend vind kan je een maandje een ovulatietest gebruiken rond de tijd dat je denkt dat het gebeurt. Ben ik al 2x zwanger mee geworden.
Succes
 
Als je zeker wil weten wanneer je ovuleert en geen geld uit wil geven, dan hou je je temperatuur bij. Het geeft niet als je later begint. Ik ben ook pas op dag 6 begonnen. Ik had mijn ovulatie op dag 12.

Echt heel handig en goedkoop.

Succes
 
Je hebt ook van die handige kalendertjes op babby brabbel, dan kun je ook zien wanneer je vruchtbare dagen zijn! Ik ben zelf 4 juni ongi geworden en heb dus ook rond 2/3 juli mijn NOD
 
Ik heb ook 2 juli weer mijn nod.
Mijn vriend en ik gaan nu de 3e ronde in en hopen dat het spreekwoord uit komt "3 maal is scheepsrechts" of zoiets dergelijks.
Veel liefs Jlove
 
Hoi,

Mijn NOD is 2 juli, en we gaan voor de tweede ronde. Ben normaal gesproken 5 tot 6 dagen ongi en nu maar 3 dagen..

Succes de volgende ronde!

liefs Chris
 
Terug
Bovenaan