Cynthia en Luna

Hallo meiden,

We zijn inmiddels weer een dag verder hoe staat het ervoor. Spannend hoor. Ik ben heel benieuwd, ik zal voor jullie duimen....!
Fijn weekend en helemaal natuurlijk als jullie goed nieuws hebben..

Liefs Molly

Hoi Molly,

Leuk dat je zo aan me denkt, doet me erg veel goed. Denk ook veel aan de andere hier trouwens hoor daar niet van.
Nou ik ben ook benieuwd naar Luna.

Bij mij is nog steeds niets te ontdekken. Wel blijf ik dus een raar rommelig gevoel houden in mijn buik en daarom denk ik dat t nog wel zal komen, maar goed ondertussen is er dus nog niets te bekennen en ik heb toch meestal een cyclus die precies klopt 28 dagen nu al 31 dagen dus t blijft spannend!
Wil eigenlijk wel testen (voor mijn gemoedsrust) maar kan beter nog even wachten.
Jullie horen t zodra ik nieuws heb.

LIefs,
Cynthia

He die Molly,

Lief dat je aan ons denkt hoor ! Er is hier ook nog steeds niets te bekennen. Mega spannend weer. Ik heb een beetje last van mijn onderrug en gevoelige borsten. Maar ach, dat heb ik al zo vaak gehad. Ik durf er gewoon niet in te geloven. Afwachten dus nog maar even, helemaal omdat ik niet 100% overtuigd ben dat 13 mei mijn eisprong was. Als het wel zo is, dan ben ik nu 2 dagen over tijd !

Als ik meer weet, hoor je het!

Liefs,
Luna

Terug
Bovenaan