Cynthia hoe is het?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ben even benieuwd hoe het met je is nu je weer in die K wachtweken zit!! Ik heb je ook al gemaild maar ik dacht ik schrijf hier ook nog een stukkie. Ik leef met je mee hoor meis en als je je eitje kwijt wil dan hoor ik het he! Ik ga echt GILLEN als jij zwanger bent!!!

Ik heb trouwens minder leuk nieuws. Mijn vader heeft vrijdag een hartinfarct gehad en ligt in het ziekenhuis op de ic. We zijn vreselijk geschrokken. Morgen wordt hij onderzocht op de oorzaken. Pffffffff net even voor zijn vut zeg. Hij zit echt vreselijk in de piepzak en wordt echt helemaal gek omdat hij natuurlijk niet mag roken van het één op het andere moment en ook nog eens vast ligt in bed aan allerlei apparaten.
Weer een K tijd hier dus.

X inge

Inge, wat een narigheid zeg! Heel veel sterkte en ik hoop echt dat het niks is! groetjes

He lieverd!

Had je net een mailtje gestuurd maar lees het van je vader dus nu pas.

Jeetje meissie wat een ellende!
Waarom hebben jullie toch zoveel tegenslagen?
Dit kunnen jullie er niet ook nog bij hebben.

Hoop dat het meevalt en dat je Paps er weer goed bovenop komt meissie.

Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Ook voor je moeder want voor haar is het natuurlijk ook DE schrik van haar leven.

Ik mail je morgen nog even wat uitgebreider, ik denk aan je!

Liefs,

Cynthia

Tja wij vragen ons onderhand af of we niet vervloekt zijn ofzo. Eerst mijn moeder met haar hersentumor en zeer ernstige longembolien, toen manlief met zijn hernia en mijn operatie, vervolgens overlijd mijn schoonvader binnen een paar maanden aan kanker en krijg ik op dezelfde dag een miskraam en nu ligt mijn vader op de ic. Houdt het dan nooit op?!?!?
We hebben zo'n behoefte aan iets positiefs in ons leven.

lfs inge

Terug
Bovenaan