cynthia, moi

he dames met ongi, jammer dat t weer is gebeurd zeg.
cynthia, jij dubbel sterkte gewenst, ook met je opa.
en moi, ik kan me voorstellen dat je baalt nu je eindelijk een eisprong hebt, maar er kunnen natuurlijk allerlei onnozele dingetjes mis gaan. er moet eigenlijk best veel goed gaan natuurlijk! een klein griepje en t is alweer verkeken! ik weet zeker dat je een dezer maanden wel de broodnodige mazzel hebt en de clomid werkt ten minste! dat gaat echt goed komen, heel veel succes in de volgende klusronde, ik doe dit keer ook mee, morgen of overmorgen zoek ik een neutrale drogist uit waar ik de ovulatietesten ga kopen of kan ik die ook via internet bestellen, weet iemand dat? en gaat dat een beetje snel? nou ja, komp wel goed...
gaat t bij jullie de volgende klusronde al wat makkelijker cynthia? ik hoop t maar,
groeten, lis

Hoi Lis,

Dank je voor je positieve en lieve berichtje!! Ik voel mij al weer eens stuk beter dan gister en we gaan er weer met frisse moed tegenaan!! Morgen begin ik weer met clomid!! en het gaat helemaal goed komen hoor!!

Misschien moet ik ook van die testen gaan kopen!!

Liefs moi !!!!

Hoi Lis,

Bedankt ik ga vol goede moed verder inderdaad.
Ja de volgende klusronde zal zeker makkelijjker gaan, Mijn man mag al af en toe zonder mitella dus dat zit allemaal niet meer zo in de weg. Alleen mag hij geen rare en onverwachtse bewingingen maken dus opletten moeten we zeker.

Je kan ovulatietesten kopen kijk eens op Babybrabbel.nl of babywalz.nl

Tot gauw

Cynthia

ik ga zo meteen even kijken. misschien neem ik wel verschillende, kan mij t schelen! dan gaan we een ovulatietest-test doen!
cynthia, wat fijn dat je man weer een beetje minder last heeft. dat maakt t allemaal weer wat makkelijker.
ik moet zeggen dat ik na 2 jaar het wel wat moeilijker ga vinden om op afroep te klussen....misschien moet ik er binnenkort ns een item van maken en heeft iemand nog goeie tips (of misschien moet ik dan op een andere site zijn ;) we blijven ons best doen...liefs, lis

Lis,
Wat denk je van Thema avonden (haha)
een collega pest me hier altijd mee. Bedenk een thema en ga er wat leuks van maken, zo word je het niet zo zat.
Idee?

Terug
Bovenaan