Cynthia

Hoi Meid,

Nee nog steeds niet, maar blijf dat rommelige gevoel in mijn buik hebben, ik verwacht zelf dat t toch vanacht ofzo doorkomt. Maar zou natuurlijk helemaal spannend zijn als t er morgenochtend nog steeds niet is!!

En jij dan, hoest bij jou?

Groet,
Cynthia

Ooooh spannend hoor... Heb je nog steeds het plan om maandag pas te testen? Wat een zelfbeheersing!

Bij mij is de orkaanuitbarsting veranderd in meer een lekkende kraan. Nog een beetje bruine troep ( op de 9e/10e dag).

Ik weet niet zo goed of we nu gewoon weer zouden moeten proberen -als alles weer werkt zou mijn ei binnen nu en twee dagen moeten springen, maar alles lijkt me nog zo...kwetsbaar van binnen...(?) Aan de andere kant, de natuur laat het ook niet toe als het niet kan, dus moeten we er maar gewoon voor gaan dit pinksterweekend... Onze klus-regelmaat ligt geheel op z'n kop, we stonden een paar weken op non-actief ivm operatie. Wanneer gingen jullie weer actief aan de gang na jouw operatie?

Ik sta overigens ook nog in dubio om die ovulatie-testen weer te grijpen. Die testjes werkten altijd bij mij, maar het werkt ook 'obsessief-bevordelijk': ga ik me weer druk maken als streepje uitblijft en als ik het wel zie, waarom ik dan niet zwanger ben. Krijg je dat weer... Heb jij die dingen ooit gebruikt?

greetings

Lara

Hoi Meid,

Ik heb mijn naslagwerk er even bijgehaald. Ik wij hebben na de Laparoscopie 5 dagen later en 7 dagen later geklust, daarna weer ongesteld en voor langere tijd dus toen ff niet.
Maar doe het als je het wilt en niet omdat het mogelijke wijs DE tijd is. Als je je er nog niet prettig bij voelt moet je t vooral niet doen, maar fijn dat je bloeding zo goed als over is.
Ik heb 3 keer zo;n ovulatietest gebruikt(gekregen van een collega die wel zwanger was geworden (ook na 3 jaar pas trouwens) En ja je ziet het wel duidelijk (wanneer de tijd er is) Maar inderdaad had ik ook zoiets, ik heb zo mijn best gedaan, en op de goede dagen dus waarom ben ik niet zwanger dan???
Thermometer werkte net zo voor mij, gebruik ik ook niet meer.
Wil ik wel weer gaan doen trouwens.

Succes meid.
P.s. ik ben nog steeds niet ongesteld!

Terug
Bovenaan