Ooooh spannend hoor... Heb je nog steeds het plan om maandag pas te testen? Wat een zelfbeheersing!
Bij mij is de orkaanuitbarsting veranderd in meer een lekkende kraan. Nog een beetje bruine troep ( op de 9e/10e dag).
Ik weet niet zo goed of we nu gewoon weer zouden moeten proberen -als alles weer werkt zou mijn ei binnen nu en twee dagen moeten springen, maar alles lijkt me nog zo...kwetsbaar van binnen...(?) Aan de andere kant, de natuur laat het ook niet toe als het niet kan, dus moeten we er maar gewoon voor gaan dit pinksterweekend... Onze klus-regelmaat ligt geheel op z'n kop, we stonden een paar weken op non-actief ivm operatie. Wanneer gingen jullie weer actief aan de gang na jouw operatie?
Ik sta overigens ook nog in dubio om die ovulatie-testen weer te grijpen. Die testjes werkten altijd bij mij, maar het werkt ook 'obsessief-bevordelijk': ga ik me weer druk maken als streepje uitblijft en als ik het wel zie, waarom ik dan niet zwanger ben. Krijg je dat weer... Heb jij die dingen ooit gebruikt?
greetings
Lara