Hoi Snoopy, ja hoor t gaat wel, wat lief dat je het vraagt. We zijn nog steeds erg druk met oma die natuurlijk nu alleen op die kamer in het ziekenhuis ligt. Maar alles is geregeld, morgen ga ik samen met oma met een ambulance naar het uitvaartcentrum. Daar word ze op een bed gelegd, zodat ze de uitvaart toch kan bijwonen. Het is even een geregel maar het moet natuurlijk gewoon.
Verder ga ik vanavond tussen 19.00 uur en 19.30 uur afscheid nemen van opa, dan zal ik het wel weer heel moeilijk krijgen van zelfsprekend. Morgen de crematie. Hopelijk kom ik die ook aardig door. Maar mijn familie en mijn mannetje wij steunen elkaar goed, praten is zo belangrijk en dat kunnen we gelukkig goed met z;n allen.
Toen ik de advertentie vanochtend in het UN zag staan, had ik het ook wel weer moeilijk, terwijl er het zelfde staat als op de kaart. Maar toch, dat als je de krant open slaat het daar zo staat. Dan is het allemaal zo echt. Ik hoop nog steeds dat ie zegt: geintje hier ben ik weer. Maar ja dat kan natuurlijk niet.
Nogmaals bedankt en tot snel maar weer.
Nog een weekje, dan ga ik op vakantie!
Wat heb ik daar een zin in. Even uitrusten dat heb ik wel verdient al zeg ik t zelf.
Groeten,
Cynthia