cynthia

He Cynthia,

Hoe is ie? Ik las dat je derde iui poging niet gelukt was.....Das toch niet leuk hé?
Wel positief dat de kwaliteit van het zaad dit keer goed was. Echt super voor jullie!

Wanneer krijg je de uitslag van de uitgangsecho? Of krijg je daar meteen een uitslag van?

Ook las ik dat jullie vakantie heel erg geslaagd was. Lekker is dat hé? Dan heb je na zo'n lekkere vakantie meestal het gevoel dat je de hele wereld aan kan (en als je dan één dag hebt gewerkt, is dat gevoel meteen weer over hahahaha) Mijn vakantie zit er ook helaas weer op en morgen mag ik weer fijn gaan werken.
Eerst nog naar het ziekenhuis toe om mijn eitjes te bekijken, want waarschijnlijk zal ik (als alles goed is) deze week mijn 2-de iui krijgen. Hopelijk duren mijn wachtweekjes niet zo lang, als de vorige keer. Maar ik heb voorgenomen om het wat van me af te zetten en me meer te concentreren op andere dingen (o.a. sporten>>>is wel nodig na 3 weken vakantie en de daarbij komende kilootjes)

Lieve Cynthia, laat me even weten hoe het met je gaat (zou ik leuk vinden in ieder geval)

Liefs van Indy

Hoi Indy!

Wat leuk dat je mij mailt!
Doet goed als er mensen aan je denken he!

Ja ik ben inmiddels al weer druk met IUI nummer 4 bezig.
De uitslag van de uitgangsecho hoor je gelijk, ze kijken dan namelijk of je wel of geen cystus hebt, en als je die dus niet hebt. Dan mag je pas beginnen met spuiten van de hormonen. Dus nu alweer (even tellen) op dag 7 van cyclus en dag 5 van prikken.

Ik moet woensdag weer naar het ziekenhuis voor wederom een echo. En ik verwacht dus ergens in het weekend of begin van volgende week dan weer de inseminatie.

Ja gelukkig mochten we nu nog wel door met IUI maar............heb niet meer zo heel veel hoop in deze behandelingen ik denk dat het toch uiteindelijk IVF gaat worden.

Het gaat ook wel erg snel hoor die iui's nu dus al weer de 4e poging en als het niet lukt dit keer, dan nog maar twee te gaan.

Ja het was geweldig in Istanbul, voor een keer dan wel. En wij zijn echt Turkije fans hoor maar nu even Turkije moe. Ik weet niet waardoor het komt maar wil dus volgend jaar wel weer eens wat anders.
We moeten natuurlijk zowiezo maar even kijken wat de toekomst allemaal gaat brengen en of we wel op vakantie gaan ivm een eventuele zwangerschap maar Turkije is ook niet meer zo goedkoop al het geweest is, en Istanbul was soms zelfs schrikbarend duur.

Oh dus jij moet morgnen weer beginnen met werken? Veel succes meissie, wat doe je voor werk als ik vragen mag trouwens?

Ik zit in de hypotheken business.   Maar vind het niet meer zo heel geweldig allemaal door verschillende reorganisaties.

Ik blijf morgen thuis van het werk, ik voel me echt zwaar belabberd, beetje grieperig, spierpijn, erge migraine achtige hoofdpijn en tja gewoon alghele malaise.
Ik weet niet of de hormonen er ook aan toedoen, maar voel me wel opgehblazen en licht ontvlambaar sinds gisteren. Ben erg emotioneel, en klunzig, zucht..........je moet er wat voor over hebben he!
Dus dacht ik, laat ik maar eens wat rust inbrengen en niet maar doorgaan en doorgaan, wat wij doormaken is niet niets, en je moet naar je lichaam luisteren.Ik ga het er even van nemen, bijkomen, en opladen.
Ik ben zo normaal echt niet maar denk nu echt dat ik even   rustig aan moet doen. Ook beter als je met een IUI bezig bent he!

Ga verder, ben ondertussen the wedding planner aan t kijken, vind ik een leuke film, en dan zo lekker naar bed.

Spreek je snel weer

En nogmaals succes met je eerste werkdag morgen!

Liefs,
Cynt

Waar was jij ookal weer geweest (vakantie???????????)

Moet ook weer nodig gaan sporten, maar ja mijn vriendin lijkt er ff niet zo'n zin meer in te hebben, en om nu alleen te gaan................

Terug
Bovenaan