cyste in de eierstok?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik kom net van de gynealoog vandaan en er werd me verteld na het zien van een inwendige echo dat ik een cyste in mijn rechter eierstok heb,
ik schrok enorm!!! ik dacht wat is dit nou weer,
ik ben 2 week over tijd en dacht echt dat ik wel eens zwanger kon wezen, helaas niet het geval!
ik heb weer een afspraak over 3 maand en dan kijken ze weer of het op de nartuurlijke wijze is opgelost of als het er nog zit en via een operatie verwijders moet worden, dat laatste liever niet , maar ja we zien het wel weer.
ook op de echo konden ze zien dat er wat slijm ophoopt in mijn baarmoeder, dus er moet een ongesteldheid aan komen.

zijn er meer mensen die het zelfde hebben gehad? ik hoor het graag

veel liefs diane

Hallo Diane,

Zelf heb ik hiermee geen ervaring. Maar vervelend dat je na 2 wk spanning toch hoort in ieder geval niet  zwanger te zijn en dan ook nog een cyste. Ik hoop voor je dat alles snel en zonder problemen in orde komt. En op deze manier sta je weer bovenaan in de lijst. Er is hier vast iemand die hier wel meer over mee kan praten.

Succes Nathalie

Hallo,

Ik had ook een cyste in me eierstok, maar kwam daar achter omdat ik snachts verging van de pijn ! Ze dachten eerst dat het een buitenbaarmoedelijke zwangerschap was, maar het bleek dus een cyste te zijn die al flink gegroeit was.  Ik ben toen ook meteen met spoed geopereerd diezelfde dag nog. Maar de grootste verrassing kwam toen bleek dat ik een dag na de operatie alsnog zwanger was !! Terwijlk de doktoren, voor de operatie,  hadden gezegd dat het niet meer mogelijk was dat ik zwanger kon zijn, omdat er op de echo niks te zien was. Maar het vruchtje bleek nog geen 6 week te zijn en daarom zagen ze niks op de echo. Pas na de operatie konden ze pas zien dat er wel een vruchtje zat. Nu heb ik inmiddels een gezonde dochter van 1.5 !!

Gr Shaunie

mensen ik wil jullie toch even bedanken voor jullie steun, iedereen is zo begaand met elkaar!!!     dat wou ik even kwijt     veel liefs diane

Jeetje Diane...
ben wat laat met reageren...maar dat is geen fijn nieuws..
Ik hoop dat de natuur alles snel weer hersteld en dat je snel zwanger bent..
Sterkte en succes!

Liefs Linnepinnie

Veel sterkte Diane.
Ik hoop voor je dat het snel weer over gaat.
Groetjes V.

Terug
Bovenaan