Cyste in Hoofdje van ons ongeboren kindje!!!!!

Hoi allemaal,
Wij hebben onze 20 wkn echo gehad, en er kwam uit dat ons kindje een cyste in het hoofdje heeft. Het kan verdwijnen maar het kan ook blijven, SCHRIKKEN DUS.Gelukkig hoeft het geen effect te zijn voor ontwikkeling etc.
We worden dus extra gecontroleerd. (gelukkig)

Ook was er nog een pingpongbaleffect van een aanhechtingsplekje van een spier in het hartje te zien. Hoeft ook niks te betekenen zien ze wel eens vaker met 20wkn alleen combinatie met hoofdje wordt het in de gaten gehouden

Wie heeft hier ervaring mee??

Voor de rest is het helemaal op schema, qua groei ontwikkeling etc.
We zijn nu paar dagen later en nu weer wat rustiger maar het blijft wel spannend hoor.

Groetjes Corina,

hey hey.

ik heb er geen ervaring mee, maar wilde je even sterkte wensen en hoop dat het niks betekent en dat je kindje over een tijdje gezond ter wereld mag komen!

liefs van do

Hoi,

Ons kindje had ook een cyste in zijn hoofd tijdens de 20 weken echo. Hij had het aan een kant en het kon totaal geen kwaad. We hebben later nog een controle echo gehad en toen was hij idd weg.

Dus als het aan een kant voor komt en ze zeggen dat je je geen zorgen moet maken, ook niet doen!

Geniet van je zwangerschap. Groetjes junimama.

jeetje dat was schrikken zeg....
maar als ze zeggen dat je je nog niet druk hoeft te maken vooral niet doen en ergewoon vanuit gaan dat het wel losloopt...
maar heel veel sterkte
sandra

Hoi Juni mamma,

Echt, en zat het bij jullie kindje ook bij de grote hersenen?
Ja ze vertelden idd dat het nog weg kan trekken, zijn jullie ook extra onder controle gehouden etc?
Hoe ging jij daar mee om, ik vind het nog steeds best spannend al maak ik mij iets minder druk dan vorige week.
En we proberen idd lekker te genieten van die kleine in mijn buik.

Bedankt voor je reactie.

Groetjes Corina

quote: junimama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 22:36:02'));

Hoi,