Cyste op de eileider heeftr iemand dat ook gehad???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal hier ben ik weer,

Ik ben inderdaad zwanger heb een echo gehad om precies te zijn 7 weken zwanger.
Ik heb een vervroegde echo gehad omdat ik last had van buikpijn en bloedverlies. Mijn man en ik waren zeer opgelucht toen op de echo bleek dat alles in orde was met de baby. Helaas was er gelijk iets anders waar ik me druk om kon maken de echo gaf aan de ik een cyste heb op mijn rechtereileider. Over 4 weken heb ik weer een echo en als de cyste dan gegroeid is moet het worden verwijderd. ik maak me heel veel zorgen want ben je dan niet meer vruchtbaar? en wat gebeurt er met het kindje? Al deze informatie heb ik niet gehad..

Heeft iemand hier ervaring mee?

Veel liefs Ama

Hoi,

Wat ontzettend rot voor je. Ik heb ook een cyste aan mijn rechter eierstok gehad. alleen was dit niet tijdens mijn zwangerschap, maar ervoor. nu drie jaar geleden. mijn cyste is met eierstok en al verwijderd. Dit heeft voor mij geen gevolgen voor mijn vruchtbaarheid gehad, sterker nog: mijn cyclus was daarna super regelmatig!

Ik ben nu twee manden zwanger...

Ik weet echter niet hoe het zit met een cyste tijdens een zwangerschap.

Ik hoop voor je dat alles goed gaat/is.

groetjes Marija

quote: Marija reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-11-2005 13:42:44'));

Hoi,

Wat ontzettend rot voor je. Ik heb ook een cyste aan mijn rechter eierstok gehad. alleen was dit niet tijdens mijn zwangerschap, maar ervoor. nu drie jaar geleden. mijn cyste is met eierstok en al verwijderd. Dit heeft voor mij geen gevolgen voor mijn vruchtbaarheid gehad, sterker nog: mijn cyclus was daarna super regelmatig!

Ik ben nu twee manden zwanger...

Ik weet echter niet hoe het zit met een cyste tijdens een zwangerschap.

Ik hoop voor je dat alles goed gaat/is.

groetjes Marija

Tijdens de echo is mij verteld dat de cyste als die verder groeit ( is nu 4,1cm) wel verwijderd moet worden omdat het de baby anders niet verder kan groeien.

Over vier weken weer een echo ik hoop dat de cyste dan ontploft is en dat ik dan rustig verder kan gaan... Ik verwacht het eigenlijk niet omdat hij al best groot is.

ik hoop ook dat het goed zal komen en hoop op nog meer positieve reacties.

greetz ama

Hoi Ama..

Een vriendin van mij had net als jij ook een cyste aan haar eileider en deze is uiteindelijk verwijderd met een week of 14 dmv een kijkoperatie... Ze konden pas tijdens de operatie zien of de eileider wel of niet verwijderd moest worden.. Bij haar is alleen de cyste verwijderd, en dat was heel erg meegevallen allemaal. Ze is nu ruim zeven maanden zwanger en alles gaat toppie...

Mijn schoonzusje heeft voor ze kinderen kreeg een cyste laten verwijderen van 18x20 cm doorsnede... deze kostte haar ook haar eileider maar dat had volgens de gyneacologen geen invloed op vruchtbaarheid. Ze heeft nu twee gezonde kinderen en was van allebei binnen enkele maanden zwanger!

Maak je dus niet al te veel zorgen meid.. het gaat allemaal vast goedkomen voor jou en je kindje..

Liefs en sterkte.. Bats

Hoi Ama,

Ik had ook een zwangerschapscyste op mijn rechter eierstok. Met de echo van toen 10 weken zwangerschap konden ze die zien. hij was toen 3,5 cm groot. tegen mij zeiden ze dat het veel vaker voor kwam en dat tie meestal met 16 weken zelf weer verdwijnt. Nu heb ik vorige week met 18,5 week zwangerschap weer een echo gehad en hij is weg! Ik was erg blij..en ik zou me er niet zo druk om maken omdat hij in de meeste gevallen vanzelf weg schijnt te gaan!
Ik hoop voor je dat tie net als bij mij weer zelf verdwijnt!!
Succes

groetjes Lianne(19w,4)

Terug
Bovenaan