Cyste op de plek van het eitje

Hallo Allemaal,

Ik heb een vraagje aan jullie. Wellicht heeft iemand van jullie het ook (gehad) of er iets over hebben gehoord?

Ik ben nu 9 weken zwanger en heb vorige week een echo gehad. Alles prima. Kloppend hartje en dergelijke.
Nu zag de vk wel een cyste in mijn eierstok op de plaats waar het eitje heeft gezeten. Ze vertelde dat het over een aantal weken bij de volgende echo verdwenen kan zijn, maar dat hij ook kan gaan groeien en verwijderd moet worden.
Iemand ervaring hiermee?

Groetjes Karin
 
Hallo Karin,
Ja ik had dat in mijn vorige zwangerschap ook.
De cyste is bij mij toen volledig verdwenen met een paar weken. Dus ik heb geen ervaring met het weghalen ervan.
Het komt erg veel voor hoor, dus maak je er niet te druk om, het lichaam ruimt dit soort dingen vanzelf op, ze moeten het alleen in de gaten houden omdat het anders strax de baby in de weg kan zitten.

grtjes en hou ons op de hoogte!

mama to be 2010
 
Hallo Karin,
Ja ik had dat in mijn vorige zwangerschap ook.
De cyste is bij mij toen volledig verdwenen met een paar weken. Dus ik heb geen ervaring met het weghalen ervan.
Het komt erg veel voor hoor, dus maak je er niet te druk om, het lichaam ruimt dit soort dingen vanzelf op, ze moeten het alleen in de gaten houden omdat het anders strax de baby in de weg kan zitten.

grtjes en hou ons op de hoogte!

mama to be 2010
 
hoi karin

ik had voordat ik zwanger werd iedere keer meerdere kystes op mn eierstok.
toen ik wist dat zwanger was had ik er zelf 3 en die waren ook best groot, bij de 13 weken echo waren ze allemaal alweer weg!
dus maak je geen zorgen ze houden je wel in de gaten maar grote kans dat ze bij de volgende echo weg zijn.

liefs bello
 
hoi karin

ik had voordat ik zwanger werd iedere keer meerdere kystes op mn eierstok.
toen ik wist dat zwanger was had ik er zelf 3 en die waren ook best groot, bij de 13 weken echo waren ze allemaal alweer weg!
dus maak je geen zorgen ze houden je wel in de gaten maar grote kans dat ze bij de volgende echo weg zijn.

liefs bello
 
Terug
Bovenaan