Cyste op eierstok ongeboren baby 5cm

<p>Hoi hoi, </p><p>Gisteren hebben wij een groei echo gehad, waarop opeens een enorme zwarte vlek in haar buikje te zien was, rot geschrokken natuurlijk, vandaag in het ziekenhuis een nieuwe echo gemaakt, en naar alle waarschijnlijkheid is het een cyste op haar eierstok. Hij is alleen te groot, 5cm waardoor ik nu donderdag doorverwezen wordt naar het erasmus om verder te kijken.. ik vind het zo spannend! Is er iemand die hier ervaring mee heeft? </p><p>Groetjes van een bezorgde mama </p>
 
Hi,
Ja ik heb ook een cyste van 8 cm zelfs. Een cyste kan vanzelf wegtrekken. Tijdens elke echo zullen ze de cyste gewoon controleren  maar verder is het niet erg hoor. En 5 cm is niet eens zo groot
 
[quote quote=10231131]Hi,
Ja ik heb ook een cyste van 8 cm zelfs. Een cyste kan vanzelf wegtrekken. Tijdens elke echo zullen ze de cyste gewoon controleren maar verder is het niet erg hoor. En 5 cm is niet eens zo groot
[/quote]
Ze bedoelt bij het kindje 
 
Ik ben nu 32.4 weken zwanger, ze hebben nog niet kunnen zeggen wat voor type cyste het is. Maak me inderdaad grote zorgen, bang dat ze pijn heeft, of dat ze straks gelijk geopereerd moet worden :( 
 
Terug
Bovenaan