cyste

Hallo,
Laatst ben ik opgenomen in het ziekenhuis omdat ik ook een kieste in me eileider had. Die is meteen verwijderd en nadat de kieste verwijderd was, bleek ik ook nog eens 5 weken zwanger te zijn, wat ze dus eerder niet konden zien!! en ze hebben me verzekerd dat ik bij een volgende zwangerschap gewoon weer zwanger kan worden, maar dat de kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap wel 12% meer aanwezig is, vanwege het littekenweefsel dat er nu zit. maar dus eigenlijk niet iets is om me druk over te maken.
Ik hoop dat je er wat aan heb.

hallo,
Op zich is het wel een kleine ingreep. Ze maken vier kleine sneetjes, 1 onder de navel, 1 aan de linder en rechter kant van je buik en 1 net boven in waar het schaamhaar begint. En je komt helemaal in narcose. Maar er kunnen ook complicaties optreden dat bijvooorbeeld je eierstok al op springen staat en die moet dan verwijderd worden, maar dat merk je daavoor wel, want ik had namelijk hele erge pijnen snachts, alsof ik wel 10 keer ongesteld moest worden.Mijn eileider hebben ze gelukkig kunnen schoonspoelen en dus heb ik hem nog. Maar ook al zou je hem kwijt raken, dan kan je nog gewoon zwanger worden. Maar met mij zijn ze ongeveer 1 uur bezig geweest. En daarna heb je er wel een weekje goed last van. Je buikspieren doen je behoorlijk zeer. Ik ben 4 weken niet naar me werk geweest, en ik werk gewoon op kantoor. Maar ik was erg blij dat de kieste verwijderd is!! dat is nou 8 weken geleden gebeurd...

ik lees je onderstaande berichtje ook net. Ik hield dus ook vocht vast en de arts was erg bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maar dat bleek dus die kieste te zijn en toen was ik ineens bijna 6 weken zwanger...terwijl niks erop leek dat ik zwanger zou zijn. Maar dat konden ze dus pas na de operatie zien.....

Hi Anoniem,
Ik weet ongeveer wat me te wachten staat, bedankt voor je snelle reactie!!
ik moet binnekort weer langs het ziekenhuis voor bloedprikken....vind het wel eng hoor allemaal!!!!!
Groetjes

Terug
Bovenaan