cyste...

He hallo meiden,

Ik zit ff met een vraagje... Twee weken geleden ben ik erachter gekomen dat ik zwanger was, het kwam voor mij als een zeer welkom geschenk, maar ik ben nu volgens de gyn 5 weken zwanger. Ik ben zwanger geraakt door IUI, en bij die echo`s zagen ze dat er een cyste zat. Die zou waarschijnlijk vanzelf weggaan...

Maar nu heb ik last van hele donkere afscheiding, geen bloed... Ik heb wel steken in mijn buik en soms het gevoel van de beginnende menstruatie...

Wie heeft hier ervaring mee ?

Kan het zijn dat die afscheiding van de cyste afkomt, of zou het kunnen zijn dat de afscheiding de cyste is ?

Groetjes Tweety78
 
Hoi,

Ik kan je maar 1 advies geven: Bellen met de gyn! Ik heb bij 2 zawngerschappen bloedverlies gehad. 1x foute boel, en 1x niks aan de hand! De laatste keer heb ik het aan de verloskundige gevraagd. Zij gaf toen aan dat het nog regelmatig voorkomt dat een vrouw (oud) bloed verliest rond de tijd dat ze ongi moet worden. Maar wil je zekerheid, dan moet je ze gewoon even bellen. Daar zijn ze voor!
Succes, en ik duim dat het allemaal goed is! (denk het WEL)

Groetjes, Kat
 
Hoi Tweety78

Ben nu zelf 29 weken zwanger en heb ook ervaring met een cyste.
M'n zwangerschap werd ontdekt toen ik 10,5 weken zwanger was, snel daarna hoorde ik dat er een cyste in m'n baarmoeder bij de baby zat.
Schrok daar best wel van. Met ongeveer 13 weken kreeg ik een bloeding. Helder bloed had ik.Helemaal schrikken dus. De bloeding bleek waarschijnlijk te komen uit een bloedvat onder mijn baarmoeder. De bloeding duurde ongeveer 24 uur en verdween daarna gewoon weer.
Tot nu toe ook geen bloedingen meer gehad. De cyste was bij de uitgebreide echo van 20 weken niet meer te zien, waarschijnlijk verschrompeld.
Je schijnt vanaf ongeveer 16 weken een soort hormoon/stof te produceren waardoor ze verschrompelen.
Tot zo ver even mijn verhaal. Hoop dat je er iets aan hebt.
Maar als je iets niet vertrouwd zal ik als ik jou was toch altijd contact opnemen met je gyn. Hoop dat alles goed met je gaat.

Groetjes,
Sandra
 
Bedankt voor jullie reacties, maar ik heb toch een miskraam gehad...

De cyste die er zat was bijna 10 cm groot...

Ze weten alleen niet zeker of dit de orzaak is van de miskraam.

Jullie heel veel plezier met jullie zwangerschap en ik hoop snel weer (wel) zwanger op dit forum terug te kunnen keren.

 
Terug
Bovenaan