cyste

Hoi

Na de vijfde IUI behandeling werd ik niet ongesteld maar twee testen gedaan en niet zwanger. wel ongeloflijke mensturatie pijn als of ik het was. Slijm verlies. dus gisteren kon ik even bij de gyn. langs komen. en zat er een cysten.

Nu weet ik niet hoe ik me moet voelen hoe ik me voel. maar het wachten duurt al elke keer zo lang. en nu moet ik eerst met tabletjes me mentruatie op gang zien te laten komen. en bij de gyn. komen op de tweede dag van mijn menstruatie.

Wie heeft er ervaring met cysten.

groetjes Jenny

Hoi Jenny,

ik kan je helaas vertellen dat ik ook een cyste heb gehad.
Je schrikt je rot hè, heb je ook een echo gehad waar je 'm op kon zien?
Mag ik je vragen hoe groot die van jou is/was?
Ieder lichaam is natuurlijk anders en gaat er anders mee om, maar ik kan je wel vertellen dat het mij redelijk meegevallen is.
Mijn cyste was bij de eerste keer meten 10,4 cm en nu twee  en een halve maand  verder was ie 1,9 cm. Hij is dus niet weggehaald en gewoon vanzelf kleiner geworden!
Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust en dan zal ik proberen ze te beantwoorden.

Sterkte ermee

Groetjesss,
Ashley.

ja ik was me best kapot geschrokken. maar op zich hoeft het niet erg te zijn. en de cyste was niet zo groot maar wet niet hoe groot hij is. vergeten te vragen in de auto onderweg naar huis kwam ik met vragen pas. Stom dat je op dat moment er niet aan dacht.

DE gyn. zag hem meteen met inwendigge echo.

Hoop dat het mee valt. wacht nu tot ik ongie wordt. en dan moet ik terug komen om te kijken of we voor de laatste iui verder kunnen. en ga meteen vragen stellen over eventuul de ivf.

we zijn al iets meer als 3 jaar bezig weer. en met onze eerste bijna 4,5 jaar bezig geweest en uiteindelijk met de eerste iui was dat raak.

VRaagje heb jij ook de hele tijd menstruatie pijn toen met de cyste.

groetjes Jenny

Terug
Bovenaan