cyste

Hallo allemaal,

Ik heb vorige jaar een miskraam gehad, ben gecurreteerd maar dat hebben ze niet goed gedaan, de artsen hadden niet alles weggehaald dus een week later lag ik weer in het ziekenhuis, restjes curretage weggehaald, maandenlang hormonen gehad premarin en nog niet ongi wat bleek 4 maanden later ben ik weer geopereerd, ze kwamer erachter met een echo maken dat ze al het slijmvlies hadden weggehaald (Syndroom van Ashermann) verkleving in de baarmoeder, hebben ze geknipt en spiraaltje tussen gezet en 6 weken later weer eruit gehaald 6 maanden later ging ik voor controle en wat blijkt mijn baarmoeder zag er goed uit, maar nu heb ik een cyste van 5 cm in mijn rechter eierstok zitten. Ik ben nu 1 week overtijd en ik durf geen zwangerschapstest te doen. HELP

Hoi Wendy,
Jeetje wat vervelend allemaal.Heb je aan je huisarts gevraagd of een eventuele zwangerschap kwaad kan nu je een cyste hebt bij je eierstok?.Ik heb zelf twee cysten gehad(niet waar jij het hebt) en deze heb ik pas laten verwijderen.Ik had deze al een aantal jaren en mijn huisarts heeft altijd aangegeven dat die cysten geen kwaad kunnen, maar voor mijn eigen gemoedsrust heb ik ze toch maar weg laten halen.Misschien kun je je bij de huisarts laten testen of je zwanger bent en dan gelijk bij het bezoek uur langs gaan.Hopelijk kan hij je gerust stellen en vertellen wat je er verder mee aan moet.Ik wens je erg veel sterkte en laat nog even horen hoe het is gegaan.

Liefs Yvon

Ik ben in het ziekenhuis geweest en ik blijk 4 weken en 2 dagen zwanger te zijn, de cyste zit er nog steeds maar het kan geen kwaad zegt de Gyn. ik moet 11 nov. terug komen en dan gaan we kijken of de zwangerschap goed is en of er wat in zit. ik ben stiekem wel blij maar eest even afwachten of ze 11 november wat zien.

Groetjes Wendy

Van harte meid met je zwangerschap.Ik had al een vermoeden dat de cyste geen kwaad kan, maar nu je gyn het ook zegt, kun je hopelijk vanaf 11 november echt gaan genieten van je zwangerschap.Ik zal voor je duimen op 11 november.
Liefs Yvon

Hoi Wendy,
Sorry dat ik niet eerder kon reageren, want ik las je berichtje net pas.Ik denk dat het een innesteling bloeding kan zijn.Ik heb veel gelezen over vrouwen die licht rood bloed verliezen tijdens de zwangerschap. Sommige verliezen dit vaker dan anderen.Mocht je hierdoor onzeker blijven ,dan kun je altijd even contact opnemen met de afdeling van je gyn en doorgeven dat je hier best onzeker van wordt. Gelukkig dat je 11 nov daarna toe mag. Voel je niet bezwaard hun te bellen hoor, daar zijn ze voor.Ik leef met je mee en ik hoop nog snel iets van je te horen.

Liefs Yvon

Terug
Bovenaan