cyste

Hoi,

Ik ben vandaag bij de huisarts geweest, er blijkt een cyste in mijn baarmoedermond te zitten, het kan geen kwaad, maar moet er na de bevalling wel weg. Ze zegt dat het niet vanzelf weg gaat. Ik baal er gigantisch van, heb helemaal niet verder gevraagd, hoe groot het is, en hoe het dan weggehaald zou moeten worden, en of er kans is dat het groter wordt tijdens de zwangerschap. Had niet op een cyste gerekend. Zou de verloskundige hier meer van weten? ik moet vanaf week 36 in ieder geval naar de gynaecoloog, omdat ik bij onze 1e een keizersnede heb gehad, dus dan vraag ik er sowiezo wel naar, maarja dat duurt nog wel even.

Ben even benieuwd of iemand van jullie hier ervaring mee heeft.

Groetjes

Hoi Meid,

Ik heb hier geen ervaring mee, kan je er niet mee helpen.
Vervelend voor je! Er is vast wel iemand die er iets van weet.

Ik heb een andere vraag: Ik heb de 1e keer ook een keizersnee gehad en moet van mijn verloskundige al met 30 weken naar de Gyn???
Vreemd he? Volgens mij en om me hen gaat iedereen pas met 36 weken net als jij. Wat vind jij ervan?

Lfs Mama Natas

hoi,

Ik moet vanaf wk 36 naar de gynaecoloog, maar wil het liefst eerder. Wat gek dat jij al vanaf wk 30 daar heen moet. Op zich wel fijn, lijkt mij, ken je alvast wat mensen daar. Heb jij de vorige keer op het laatste moment nog een keizersnede gehad? Of was het een geplande? Bij mij wilde het na 1,5 uur persen niet lukken, vandaar uiteindelijk keizersnede. Het is gelukkig wel een netjes litteken geworden. De 2e bevalling ging prima, wel op een natuurlijke manier (op mijn verzoek wel met ruggeprik, dat ging prima zo).

Groetjes

Terug
Bovenaan