A
Anoniem
Guest
Ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger maar in plaats van dat het een vrolijke periode in mijn leven is, is het echt een rotmoment. Het is alsof mijn leven plots gestopt is, voordien had ik zoveel dromen, zoveel energie. En dit omdat in mijn bloed sporen gevonden zijn van het cytomegalievirus. Mijn zwangerschap bestaat momenteel uit wachten, afspraken maken met virologen, wachten tot de dag dat mijn afspraak eindelijk daar is, bloedafnames en angstig afwachten voor de resultaten. Ik ben niet alleen bang voor het krijgen van een miskraam (ik heb reeds bloed verloren, een roze-achtig slijm en nadien een bruinachtig slijm) maar indien ik geen miskraam krijg maar het vruchtje is toch besmet met het virus, bestaat de kans erin dat ik het moet laten wegnemen. En iedereen zegt maar wees positief. Wel dat is verdomd moeilijk. Na het bloedverlies bleek wel uit een bloedtest dat ik waarschijnlijk geen miskraam had omdat mijn zwangerschapshormoon gestegen was. Enfin wat een rotachtige periode vol onzekerheid en angst. Ik heb altijd gedacht dat zwanger zijn, de mooiste periode uit je leven is wel, ik zou toch graag mijn leven terugkrijgen. Waarin ik tenminste vrolijk kon zijn en plannen in kon maken. Is er iemand die ook zo een ervaring heeft?
Alvast bedankt. Herlinda
Alvast bedankt. Herlinda