Dé maand is aangebroken!

A

Anoniem

Guest
Wat hebben we er lang op moeten wachten, maar het is nu echt zover.
De maand waarin de meesten van ons eindelijk ons kindje vast kunnen houden.
Ik kan niet wachten en ik geloof de meesten van jullie ook niet.

Dus bij deze iedereen gefeliciteerd met deze mijlpaal en natuurlijk heel veel succes met het allerlaatste stukje! Ik hoop dat iedereen een heel vlotte en probleemloze bevalling en een heel bijzondere en gezellige kraamtijd mee mag maken.

Liefs, Lotte

Ik had vandaag precies hetzelfde gevoel. Plechtig heb ik de kalender omgeslagen naar december en naar de data staan staren met de gedachten wisten we maar wanneer....
Het wordt iedere dag spannender !!!!!!!!!!
Ook van mij kant wil ik iedereen een geweldige  maand toewensen met maar 1 fantastisch kado: een prachtig, gezond kind !!!!!! (voor sommige zelfs 2)  

Liefs, Annette

Dag dames,

ik ben ook met die gedachte opgestaan.
Heb gisteren een voormiddag in het moederhuis doorgebracht...
Had van donderdag op vrijdag nacht enorm moeten overgeven en diarree.
Om 5.30u hebben we beslist om toch maar via spoed binnen te gaan.
Daar werd ik onmiddellijk aan de monitor gelegd om te kijken of alles in orde was met ons kleintje... En ja hoor het ging heel goed...
Er werd mij ook een infuus ingeprikt, aangezien ik geen vocht meer in me had na die beweeglijke nacht.
Ik had regelmatige weeën en we kregen het gevoel dat het wel eens kon dat ons kindje sneller geboren zou worden dan verwacht... Ik ben nl. pas eind deze maand uitgeteld.
Maar mijn gynaecoloog had me al verteld dat het wat vroeger zou kunnen worden, maar ik zou nog moeten rusten tot 9 december en vanaf dan mag het komen zei ze...
Na onderzoek van mijn bloed e.d. bleek dat het om een infectie ging, nl. buikgriep...
Ik was dolgelukkig dat het uiteindelijk dat maar was, het zou natuurlijk veel erger kunnen zijn. Dus nu ga ik het de komende week rustig aan doen en vanaf dan mag ons kleintje komen...

Wilde dit toch even kwijt aan jullie... Heb me enorm slecht gevoeld en begon echt bang te krijgen voor de bevalling... Maar dit was gisteren omdat ik geen fut meer had en bang had dat het toch al ging komen... Nu heb ik een heel goede nacht achter de rug en heb ik al wat meer energie. Ik wil helemaal in orde zijn als ik moet bevallen!

Heel veel goede moed allemaal deze laatste weekjes...

Liefs,
van ons...

Terug
Bovenaan