Döner kebab

<p style="text-align: left;">De titel zegt het al. Ik heb zo'n zin in een broodje doner kebab. Maar mag je als zwangere wel doner kebab hebben?</p>

Ja hoor, als het vlees goed gaar is is het geen probleem. Ik heb in mijn eerste zwangerschap heel wat döner weg gegeten en een heel gezond meisje gekregen. Nu zwanger van nr 2 en het ook al regelmatig op. Dus ik zou zeggen smakelijk eten ;)

[quote quote=10190629]Ja hoor, als het vlees goed gaar is is het geen probleem. Ik heb in mijn eerste zwangerschap heel wat döner weg gegeten en een heel gezond meisje gekregen. Nu zwanger van nr 2 en het ook al regelmatig op. Dus ik zou zeggen smakelijk eten ;).[/quote]
Zeker? Want ik wil het dan bestellen bij een tent die dit verkopen zoals pizzaria enzo :)

[quote quote=10190632] Zeker? Want ik wil het dan bestellen bij een tent die dit verkopen zoals pizzaria enzo ?[/quote]
Hihi, heb jij er ook zin in? Ik wilde het ook via thuisbezorgd bestellen inderdaad. Ik weet alleen niet of dit "mag". Ik eet het bijna nooit. 

Is gewoon een broodje met vlees en salade hihi, niks ernstigs aan. Hier ook heel veel zin in tijdens beide zwangerschappen. Een kapsalon kan er dan ook wel in 

Je mag het wel hebben, ik zou de salade zonder hete pepers doen en ook geen hete chilisaus nemen. 
Ik kon het in de laatste trimester niet hebben omdat het te vettig is en ik er misselijk van werd. Maar ik had dat eigenlijk met elke zware maaltijd toen. 

Terug
Bovenaan