*** D-DAY ***

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik wist niet dat ik zo zenuwachtig zou kunnen zijn. Al 3 dagen doe ik alles om maar niet aan vandaag te denken. Ik heb vandaag weer een echo. Op de vorige konden we nog geen kindje zien, maar wel de vruchtzak...Dikke tranen en zaterdags vloeien..OH NEE...Nu  2,5 week later ben ik nog steeds aan het vloeien, geen grote 'klonten' verloren alleen wat slijm..Ik blijf groeien en volgens de VK is dat een goed teken...

Het vloeien zit wel in de familie..moeder, tante en oma hebben allemaal gevloeid...Ik hoop het zooooooooooooooooooooooo!!!! We zijn al bijna 1 jaar bezig en hebben in februari een miskraam gehad...

Nou ja goed ik 'voel' me nog steeds zwanger, maar durf niet te hopen. Ben zo bang op een enorme tegenvaller vanmiddag..Dat is echt het allerergste...Ik heb al een flinke buik en dat maakt het extra moeilijk..wel. niet. wel. niet. AAAAAAAAAAARRCH!!!

Nou ik moest het gewoon ff kwijt..Mag van mijn VK eigenlijk niet meer op internet omdat je jezelf daar helemaal gek mee kan maken...Heel makkelijk gezegd ik zie het vanmiddag wel, maar anderzijds....ZOOOOOOOOOOOOOOO BANG!!

Ik hoop jullie vanmiddag goed nieuws te kunnen vertellen.....

dikke

Hoi Meid,

Probeer de moed er in te houden ik zal voor je duimen veel succes vandaag.

Gr Fruit Girl

Hoi Linda,

wat lijkt me dat vreselijk zeg, dat afwachten. Ik wil je heel veel succes wensen met je echo!!! Ik hoop vandaag positief nieuws van je te kunnen lezen.

Groetjes van Marloes

41 weken en 4 dagen

Hoi meid,

Heeeeel veeel sterkte gewenst vanmiddag!
Ik zal voor je duimen.

Hou je ons op de hoogte?

Liefs
KC

Hoi,

Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen vanmiddag. Ik hoop echt voor je dat je babietje het goed maakt.

Grt Jacy

hoi meid!

ook ik heb in het begin gevloeid, en had zelfs een vaginale ontsteking.
desondanks bleef mijn kindje bij me, hoe onvoorstelbaar dat ook was
Ook dagen lang huil-buien, angst hebben voor het toilet, en zoooooooooooooooo
bang voor de eerste echo..

Het vloeien bleef aanhouden, en ik kreeg gelijk al medicijnen
voor de ontsteking,dus een lekker begin van mijn 1e zwangerschap.
En toen....toen de echo...
Jippieeeeeeeeeee de kleine was er nog, en had totaal geen hinder ondervonden
aan mijn klachten..
Je moet de moed er in houden, zo'n kleine kan meer hebben dan we denken,
Inmiddels ga ik naar de 27e week, en alles gaat super!!

heel veel succes vanmiddag, en probeer vanmiddag als je terug komt
lekker te gaan genieten van je zwangerschap!

succes meid, ik duim voor je!

Ik duim met je mee hoor voor vandaag! Ik hoop dat je een mooie garnaal ziet!! en dat dat vloeien nou maar eens mag ophouden want ik snap dat je daar gek van word!

Hoe is het met je gegaan vandaag? Ik hoop dat het allemaal goed is!

gr mama van MD

Terug
Bovenaan