D-day???

Hey,
Ben vandaag 29+6 en heb sinds gisteravond weeen.. Eerst nog heel onregelmatig (soms met wel half uur ertussen) maar inmiddels om de 6 minuten... Had van de week al wat slijm verloren, maar sinds vandaag was het ook beetje bruinig.

VK is net geweest en heb al 4 cm ontsluiting :)
Dus vanavond rond 7 komt ze nog een keer, en daarna waarschijnlijk naar het ziekenhuis!!! Ik vind het zo spannend... Tot nu toe is het nog goed te doen de weeen...
Was wel grappig, vk zei voor het inwendig onderzoek (toen ik al paar weeen had gehad waar zij bij zat), waarschijnlijk is er nog niets gebeurd, want je moet regelmatiger weeen hebben die sterker zijn, die je echt weg moet puffen, om ontsluiting te krijgen, en dat zie ik nog niet bij jou. En ze was vervolgens helemaal verbaasd over de ontsluiting...

Toen vroeg ze wat ik er van vond dat ik zeer waarschijnlijk vandaag ga bevallen. Dus ik: nou ja, we zien het wel. Zie er niet tegenop, ben niet zenuwachtig, en was ik ook echt niet. Maar nu ik het hier zo opschrijf... Voel ik toch wel kriebels...

Moest het gewoon even ergens delen, aangezien ik het verder tegen niemand wil vertellen. WIl eerst in rust kunnen bevallen, en daarna bellen we wel mensen :p Dus jullie hebben de primeur ;)

Nou ja, ik ga nog ff lekker tv kijken, en zien of ik wat eten binnenkrijg.. Merkte net dat ik wel trek had, maar na 2 druiven zat ik gewoon vol... maar lijkt me toch wel slim om nog even wwat te eten..

Ik hou jullie op de hoogte!

liefs, T

Oow meid, ik kriebel met je mee hoor! Spannend. En al 4 cm ontsluiting zonder ondragelijke pijn, heerlijk toch?
Het lijkt me zo spannend als het op gang is gekomen.

Je moet ook niet zenuwachtig worden hoor! Lekker ontspannen, het komt allemaal goed!

Ik zou je graag willen supporten met allerlei oppeppende woorden, maar ik denk dat je het zonder mij ook wel af kan hahaha.
Succes en ik hoop dat je straks kan terugkijken op een 'mooie' bevalling.

Heel veel liefs en succes!

ja spannend!!! En relexed dan je al 4 cm ontsluiting hebt! Nou hopen dat de rest van je bevalling ook zo vlot verloopt! Ik zal aan je denken vanavond/vannacht en we horen hopelijk morgen het goede nieuws!

Oohh spannend!! Het is gewoon begonnen!!!!
Wat super dat het nog goed te doen is.. En al 4cm ontsluiting, die heb je mooi al binnen ;) Ik hoop dat het doorzet zo!

Succes meid!! Een hele goede bevalling gewenst& hoop voor je dat je vanavond/vanacht je kleintje in je armen hebt...

Liefs rosan

Ha T,

Wat ontzettend fijn zeg! En spannend tegelijk natuurlijk, maar het ziet ernaar uit dat je nu binnen afzienbare tijd je kleintje in je armen hebt. Heeeeel veel succes, maar zo te horen gaat het je tot nu toe goed af.

Blijf goede moed houden, wij denken aan je (en wachten op het geboorte-topic!)

Liefs Blossom

He Marieke, meid wat spannend zeg, ik hoop voor je dat het lekker doorpakt. Ik ben ook heel erg benieuwd wat voor geslacht jullie kindje heeft. Ik had een jongen voorspelt dus wie weet krijg ik gelijk.
Leef met je mee, denk aan je, en komt goed meid, ook met je mannetje. Dat zal je zien, daar ben ik van overtuigd. Succes, sterkte mocht je het nodig zijn, maar dat denk ik niet.

liefs en knuf. Enne kom op meid!!!!

Terug
Bovenaan