D-day

Jaaaaaaaa vandaag uitgerekend!
Maar he-le-maal niks hoor.
Al t gerommel is opgehouden. Heb geen enkel voorteken meer.

Vrees dat ze nog wel ff lekker blijft zitten.

Tsja......niks aan te doen maar zit nou toch wel erg in de wachtstand.
Ben al de hele ochtend stomme muziek (oude hits) aan t luisteren.
Straks nog even een wandelingetje naar t kruidvat....
Jeetje....drukke boel...he he he.

Wachten...pff...Ik was steeds heel nuchter, en ga er ook nog steeds vanuit dat mevrouw er nog wel even over gaat doen, maar het geduld tankje begint zo langzaam maar zeker wel op te raken (ben zondag uitgerekend ;)

Succes nog ff, en voor je het weet zijn heb je de kleine op je buik liggen!

De dag duurt nog even hé, dus kunnen doet het vandaag nog :)

Haha, idd een druk programma ;-) Net als hier.. Poetsen, uitrusten, met m'n zoontje spelen, sinterklaasliedjes luisteren en zo gaat dat iedere dag een beetje ' t zelfde ;-) Heb gewoon zin om naar m'n werk te gaan ofzo, eens even wat anders dan thuis zitten.. al maak ik daar nu met zo'n buik ook niks klaar natuurlijk, haha! Dit weer maakt je ook zo lekker somber hé. Maar ja, we zullen er maar 't beste van maken :)

Wanneer moet je weer naar de vk?

Nou dan mag t wel heel snel gaan beginnen. Wil ik vandaag nog kans maken.

Moet donderdag weer naar de Vk. Dan staat strippen al op de agenda.
Hoop natuurlijk dat de afspraak niet door hoeft te gaan maar ben bang dat ik nog ff moet volhouden en dat ik daar donderdag gewoon zit/lig :-s

Dan moet je nu idd ff gas geven ja ;-) Alles nog rustig?

Ik ook donderdag weer maar ben dan 39 weken dus verwacht niet dat ze al wat zullen doen, al ga ik wel vragen of ze de boel ff willen checken, ben wel benieuwd of die voorweeën ook nut hebben gehad..

Nou t gaat em niet meer worden vandaag hoor.

Ga nu voor 13-11-13 ;-)

Mijn vriend gaat zo nog een paar speciale shiatshu drukpunten masseren. Dus wie weet....haha.

En zo niet dan morgen maar aan de ananas en tonic/ bitter lemon.

Jij dus ook donderdag weer.
Ik heb vorige week ook laten voelen hoor. Ik was ook ff benieuwd.
Dacht wel...mmm...oh ja. Nu is het moment gekomen dat je letterlijk met de billen bloot moet. Maar goed. Daar ontkomen we niet aan he.

Nou we wachten maar lekker verder. Morgen weer een nieuwe update.

Laat ff weten of dat heeft geholpen, zet ik er hier ook eentje aan 't werk ;-) 13-11-13 is natuurlijk wel een mooie datum hé, ik zou er voor gaan als ik jou was, haha!

Ja, getsie! Ik bedacht het me van de week ook ineens.. Bij de eerste echt niet bij stilgestaan, maar nu ik weet dat ik er echt weer zo charmant bij kom te liggen vind ik er ineens niet zoveel meer aan ;-) Maar idd, we ontkomen er niet aan, en op dat moment hebben we schijt aan heel de wereld dus wat zitten we te zeuren.. Haha.

Welterusten! (Voor zover je kan slapen, hier drama ;-) )

Terug
Bovenaan