Da's even schrikken/wennen/balen/VROEG!!

Hoi meiden

Hadden wij eerst een kind dat rustig sliep tot 09:00 en lekker pas om 20:00 weer ging slapen..... Nu wordt Stef gewoon ineens wakker om 07:00!!! En niet 1 keer! Maar de hele week al.... Ik hoopte nog dat het kwam omdat hij een paar dagen niet lekker was, maar het lijkt erop dat het hem wel bevalt.... Hij is dus ineens een vroege vogel en rond 18:15 is hij dus ook niet echt meer te genieten.....

Pfff....Wel even wennen! Maar ik vrees dat we wel moeten....
Sorry voor mijn gemopper, ik weet dat het erg luxe was....

Liefs Annet

7 uur is nog een luxe! Tess staat het liefst om 3 uur op!! Wat een drama vannacht weer, uiteindelijk toch maar in bed bij mij, maar dat was ook niet zo'n succes, heb amper geslapen!!

Normaal slaapt Tess van 19:00 tot 6:00, schappelijk, maar in het weekend toch wel erg vroeg!

Het kan nog veranderen hoor, want Tess slaapt soms ook opeens een week andere tijden en daarna is het weer terug naar normaal.

Succes met de kleine man.

Liefs Nanda

PS. en lekker even mopperen, dat is soms zo fijn!

Poeh, dat is echt vroeg. Thijs gaat meestal rond 18.30 naar bed, en slaapt door tot rond 10 uur, dus hij zal zo wel wakker worden Denk wel dat je er snel aan wend, aan dat vroege opstaan. groetjes Wendy

7 uur is bij ons heeeeel normaal! kan de klok er op zetten..  Hij ligt dan wel al rond 18:30/19:00 uur in bed s'avonds.
We hebben dan heerlijk de avond voor ons zelf..

Toevallig vanmorgen pas wakker geworden om 08:30 uur!! Die keren kan ik op één hand tellen!!

Esmé mv Kay

Hoi,

7 uur is bij ons ook heel normaal al vanaf begin af aan. Nu heeft Yari net een paar weken gehad dat ie om 6 uur al wakker werd en niet meer ging slapen. Ook huilde hij als hij naar bed moest maar nu is alles over en slaapt meneer zelfs tot half 8. Volgens een nieuwsbrief van pampers hoort dat biij zijn leeftijd (16maanden ruim).

Succes.

xx Elly mv Yari

owww, hier net omgekeerd. Enzo was altijd rond 06.30u wakker maar sinds een 2 weken slaapt hij tot rond een uur of 08.00u en heeeeeeeeeel soms nog langer.
Door de weeks sta ik altijd om half 7 op dus maakt het niet uit maar in het weekend..... wat een weelde. Sinds anderhalf jaar slapen tot 8 uur in het weekend.
En ook wordt hij 's nachts niet meer wakker (ff afkloppen) sinds een paar weken.

Maar ik las dat het slaapgedrag weer zo kan veranderen. Misschien slaapt Stef ineens weer uit?!

liefs
di silva

ow jeedje wat heb ik dan een slaap kop zeg hij is elke ochtend om minimaal 10.30
waker voor mij is dat wel lekker natuurlijk maar ik ben wel bang dat hij het nog moeilijk gaat krijgen waneer hij naar school moet later
of misschien komt het vanzelf wel goed hoop ik

ge stephanie

Jeetje,dat is wel effe wennen als je dat niet gewend bent.
Ons Tess gaat om half 8 naar bed en wordt zo rond 6 á half 7 wakker en dat is al een hele tijd zo.We zijn het gewend.Slaapt ze smiddags nog wel een uurtje of  2 hoor.

Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan