Daaf geboren

Hoi allemaal!

Vorige week zondag (10-7) zijn wij ouders geworden van een prachtzoon: Daaf! Hij was 2 weken te vroeg en voor ons was dat nogal onverwacht (aangezien de oudste 2 jongens allebei ruim 41 weken op zich lieten wachten) De vraag is of ie echt te vroeg was want hij was 3890 gram en 52 cm en heeft me toch een lange nagels... Maar goed, daar zullen we niet meer achter komen.
Zaterdagavond om half 12 braken de vliezen en na een nacht weeen opvangen (die wel heel sterk maar erg onregelmatig waren) zijn we zondagmorgen naar het ziekenhuis vertrokken. Bleek nog maar 3 cm ontsluiting te hebben en verhoging :( Dat viel vies tegen, was doodsbang voor weer een infectie zoals ik die bij onze oudste had en alle gevolgen vandien. Om een uur of 11 heb ik een pijnpomp gekregen. Het prikken van het infuus was nog een heel avontuur, probeer je armen maar stil te houden tussen de weeen door en ze prikten 5 keer mis voor het de 6e keer gelukkig wel lukte. Maar goed, daarna ging het ook razendsnel. Om half 2 is na slechts 11 minuten persen onze knul geboren. Helemaal gezond, voor het eerst na een bevalling een kindje op mijn buik die niet onmiddelijk naar de kinderafdeling hoefde, wauw! En als grote verrassing mochten we aan het eind van de middag alweer naar huis. We hebben een fijne kraamweek gehad al gaat het de laatste dagen wat minder. Daaf was weer wat afgevallen en ziet wat geel. En ik heb zelf koorts momenteel, geen idee waar die vanaf komt... En druk druk druk, maar das niet zo gek met ook nog een peuter van 2,5 en een dreumes van 15 maanden!
Maar verder is het volop genieten. Zijn broertjes zijn - allebei op hun eigen manier- dol op hun kleine broertje en knuffelen wat af!
Wat trouwens wel toevallig is: tussen alle 3 de broertjes zit een leeftijdsverschil van 15 maandenminus 2 dagen, 14-1-2009 / 12-4-2010 en 10-7-2011 Toeval he?

Voor iedereen die nog wachtende is: veel sterkte met de laatste loodjes en voor de mama's: nog gefeliciteerd en geniet van jullie kleintjes!

liefs Natasja

dat verschil in leeftijd is wel heel bijzonder :)

het is weer een heel avondtuur geweest zoals ik lees. jammer dat het nu even wat minder gaat. kan me voorstellen dat het druk is met de heren.

geniet er nog een beetje van.

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Daaf! Bijzondere naam, die heb ik ook nog niet eerder gehoord.

Het is een beetje herkenbaar wat je omschrijft, overvallen omdat uk zich eerder aankondigd en toch eruit zien als een overtijd kindje. Zo omschreef de kraamhulp Floris, hij had ook mega lange nagels en meestal hebben overtijd kindjes volgens haar dat.

Je hebt je boys idd wel lekker dichtbij elkaar zitten. Ik had dat ook mooi gevonden, helaas dacht de natuur daar anders over en kreeg 2 miskramen, maar nu blij met 3,5 jaar leeftijdsverschil hij snapt een heleboel, het is goed zo...

Hopelijk zit je snel weer lekker in je vel en ondertussen lekker genieten meis!

Liefs grote broer

Gefeliciteerd en mooie naam. Die kende ik ook nog niet.
Zeker jammer dat het nu iets minder gaat en hoop dat je je snel weer beter voelt.
Geniet van je gezinnetje, ik kan niet wachten!

Terug
Bovenaan