DAAMEEESS HELP!

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">hey dames help!!</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Ik zou zaterdag ongesteld worden. Hele dag niks pas vanavond heel weinig bruin slijm. Zondag schone maandverband geen pijn niks, wel bij het afvegen bruin slijm. Vandaag maandag hele dag leeg maandverband alleen net met het vegen licht roze tot bruin slijm Beetje bloed. Geen pijn niks, zaterdag wel getest negatief. Ik weet geen raad heb nooit zo een menstruatie meegemaakt wie kent dit ?</p>

Het kan ook zijn dat je het pas over een paar dagen krijgt, als je het dan niet krijg zou ik nog een test doen. Als die dan negatief is en je maakt je nog steeds zorgen zou ik even langs de huisarts gaan. Ik denk dat ik dat voor dat ik zwanger werd of in de periode dat ik het ging testen nog nooit heb mee gemaakt. 

Als je zwanger bent dan krijg je een gevoel dat er iets niet klopt, en niet dat je meteen gaat denken van oh ik ben niet ongesteld geweest ben ik nu zwanger .. ofzo nee. Je gaat je anders voelen en jou lichaam gaat dan tegen je zeggen je moet nu een test doen of weet ik veel wat hoe je er ook achter kan komen. 

Maar de kleur die je zegt heb ik alleen wanneer mijn menstruatie aan het minderen wordt dus ik heb geen idee, anders zou ik toch (nogmaals) naar de huisarts gaan. ;)

Ik heb voor mijn test ook alleen maar bruin verlies gehad. Ik had de moet opgegeven maar kwam niets door. Toch maar een test gedaan en deze was hartstikke positief!! De dag na test ineens rood bloedverlies met enkele stiksels. Ging gelijk van het ergste uit. Gelukkig hoefde dit niet, want bij de echo was alles goed. Nu alweer 35 weken zwanger!

Ik heb voor mijn test ook alleen maar bruin verlies gehad. Ik had de moet opgegeven maar kwam niets door. Toch maar een test gedaan en deze was hartstikke positief!! De dag na test ineens rood bloedverlies met enkele stolsels. Ging gelijk van het ergste uit. Gelukkig hoefde dit niet, want bij de echo was alles goed. Nu alweer 35 weken zwanger! Heb trouwens wel na het rode bloed verlies, 4 weken lang bruin slijm verloren...

Terug
Bovenaan