Daan is geboren!!! 25 mei

25 mei is onze zoon Daan geboren. Het  was een hele heftige bevalling. Daan lag in kruinligging en maakte de buitenste spildraai niet, waardoor hij met de schouders horizontaal geboren werd.. Ik dacht bevallen van de tweede is een eitje! Niet dus!!!!!!!! Veel zwaarder als de eerste keer. Daan is dan ook wel een flinke jongen van 4600 gram.. Misschien dat dit er ook iets mee te maken heeft. Na twee uur bleek Daan erg snel te ademen en blaauw te zien, dus moesten we ineens met speod naar het ziekenhuis. Het was erg traumatisch... Hij werd daar aangesloten aan alle toeters en bellen, kreeg zuurstof en er werden foto's gemaakt. Omdat er iets te zien viel op de foto op zijn longen, kreeg hij 5 dagen antibiotica om een infectie te bestrijden. Na twee dagen knapte hij wat op en afgelopen vrijdag mochten we naar huis. Toen kwamen alle emoties los. Wat was het spannend allemaal en naar om zo'n kleintje aan al die aparatuur te zien. Wat het precies is geweest blijft de vraag, gedacht wordt aan een ''wet lung'' of meconium binnen gekregen, hij had op het laatst in het vruchtwater gepoept. Nu gaat alles goed en kunnen we lekker gaan genieten!!!!!!!!!
Groetjes Maaike

Pfoei!
Dat is me nogal een verhaal...
Lijkt me ook wel heftig weer met spoed naar het ziekenhuis te moeten...
Nu alles ok dus?
Kom je al weer een beetje bij?

Geniet ervan, succes en toch ook veel plezier!

Natalie

He, van harte gefeliciteerd met je zoon! Hoop dat jullie thuis nu wat tot rust zijn gekomen na die spannende start, Niks aan he, zo in het ziekenhuis en al die stress.
Nou lekker rustig genieten thuis
veel geluk gewenst samen

groet Klarie

Bedankt allemaal!

Hier gaat het inmiddels heel goed. Daan was na drie weken weer op zijn geboortegewicht en volgens mij is hij nu ook weer flink gegroeid!! Het maakt me af en toe nog wel onzeker, als hij wat gek ademt of zo. Maar dat is wel normaal als het allemaal zo spannend is geweest. Ik kan gelukkig heel goed genieten. Ben alleen nog steeds heel erg moe. Zullen ook alle spannigen wel zijn die eruit moeten..
Ook de grote zus van Daan vindt het allemaal fantastisch!!
Ik geef borstvoeding en dat gaat in principe heel goed. Nu heb ik alleen bij een borst veel meer melkproduktie. Kent iemand van jullie dit? Ik heb hierdoor al twee keer een borstontsteking gehad, omdat hij het niet goed leeg kan drinken. Als ik het restje eruit kolf, wordt de produktie alleen nog maar meer, dus ook geen optie. Maar goed, dat is eigenlijk het enige probleem wat ik heb, dus als dat het is!! Dan mag ik niet klagen.
Iedereen lekker genieten!!

Groetjes Maaike

Terug
Bovenaan