Onze zoon Daan is met 39 weken geboren. Na het avond eten kreeg ik last van kramp heb nog met mijn zoontje een filmpje gekeken en ben toen in bad gegaan zodat de kramp minder zou worden de baby zou nog niet geboren worden was immers nog bij de gynaecoloog geweest en die zei dat het nog wel even kon duren en had een afspraak voor de zondag. Mijn man heeft toen maar ff naar het ziekenhuis gebeld en daar kreeg ik te horen dat ik een paracetamol kon nemen maar als ik het niet vertrouwde mocht ik langskomen in het ziekenhuis. Mijn man en ik zijn toch maar gegaan omdat het toch wel heftiger werd. Om 19.50 waren we in het Ziekenhuis daar aan de ctg had ik dus weeën en inmiddels 7 cm ontsluiting ben nog even onder de douche geweest waar ik mijn vruchtwater verloor en toen ging het heel snel geholpen door de VK en mijn man weer naar bed had ik 10 cm ontsluiting dus mocht ik persen om 20.55 werd onze zoon geboren alles is dus heel snel gegaan wij zijn inmiddels ook weer thuis en het gaat super wij gaan heerlijk genieten.........van en met elkaar