Daan loopt!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal.

ik ben van het maart 2008 forum
en lees al een hele tijd met jullie mee.
Daan is 2 maart 1 geworden en heeft vandaag zijn eerste stapjes los gelopen.
hij was wel zo trots, hij glunderde helemaal.
ook klimt hij zelf de trap op (met mij er achter natuurlijk).
ons kleine kereltje word al weer groot.

liefs wendy mama van sam en daan

oh wat leuk!!!!

nathalia heeft gisteren haar 1e stapjes gezet, maar ze loopt nog niet helemaal los.
de stapjes van gisteren waren een beetje perongeluk hahaha

nou, geniet er van!

liefs, do

Wat leuk!! Bijzonder toch, wat ze allemaal leren...

Liefs Reneke

He Wendy,

Wat geweldig he, die eerste stapjes ! Vergeet vooral niet om het vast te leggen op foto of video, voor je het weet rent hij door het huis en die eerste stapjes zijn juist zo schattig !

Liefs, Sophie

Hoi!

Geweldig he, weer een mijlpaal!
Geniet er maar lekker van en inderdaad: alles opnemen, dat is toch echt geweldig wanneer ze dat later terug kunnen zien.

Liefs Monica

Mooi hé, met van die kleine onzekere zwabberbeentjes? Nina schuift nog steeds op d'r kontje het huis door, die vind het wel best geloof ik dat luie leven waarin haar grote broer toch alles achter d'r kontje aansleept en aangeeft...

Kus, Marieke

Ook Zifjon is druk aan het oefenen met lopen hij kan nu ongeveer 5 stapje slos lpen en plof dan weer op zijn billen. Lang leven de papers als stootkussen. En trots dat hj is op de stapjes, zo schattig om zo een kleine uk te zine lopen en ja zijn ze echt baby af.

gr van Mariska en Zifjon 14 maanden

Hey,

Leuk he? Doreen   (14 mnd) loopt nu ook helemaal los sinds twee/drie weken.. en wat wordt hun wereldje weer een stuk groter!
Lekker genieten,
Liefs,
Karlien

Terug
Bovenaan