@ Daan & uk

Lieve Daniëlle

Onze hyves is afgeschermt, daar kan niemand op komen maar ik kon wel zomaar jouw hyve bekijken. Misschien moet je die ook beter gaan beschermen. Ik kon gewoon alle foto`s zien en alle krabbeltjes maar ook jouw WWW. Hyves is heel erg leuk maar je moet voorzichtig blijven.

Toen Xiano* nog maar net was overleden had ik een foto van hem op mijn hyve staan. Toen werd ik lastig gevallen door een meid die vond dat ik geen "lijken" op hyves mocht plaatsen.

Groetjes Petra

@ Petra, als jij alles op haar hyves kan zien, betekend het dat jouw hyves dan ook niet goed is afgeschermd... Ik kan bij niemand op hyves kijken (alleen vrienden) omdat ik mijn profiel ook volledig heb afgeschermd.

(maar even bij de weg> wat voor gestoord type was dat dan die jouw daarop aansprak, totaal respectloos!)

Liefs

ik idd ook ik heb mn hyves afgeschermt en kan daardoor ook niet bij andere kijken....

en als jij zelf wel bij iemand kan kijken kan iemand anders ook bij jou kijken!!!

Je kan het natuurlijk even je hyvesbescherming uitschakelen, kijken, en weer inschakelen ;)
Dat doe ik ook als ik nieuwsgierig ben :)

ja ik heb die van mij uitgeschakeld sinds alle problemen met Rebecca, Zodat ook mensen zonder hyves ook mijn blogs kunnen lezen! En zolang ze de canule zal hebben zal dat zo blijven, dus waarschuuw jullie dus preventief als jullie krabbels zouden willen plaatsen.
Maar ga dit niet veranderen want heb zelfs een tante van 78 die op deze manier Rebecca volgt!!

Maar ook via mijn man zijn hyves gekeken en onze maart mama's is afgeschermd. maar omdat nu iedereen beheerder is is er altijd kans dat je iemand toevoegd die er eigenlijk niets te zoeken heeft, dus goed nakijken zou ik zeggen!!!

Of en nieuwe aanmaken en Daan en uk als beheerder, en via daar doorposten!!! Ben ff opties aan het zoeken.

Terug
Bovenaan