Daan, waar ben je? Alles goed?

Hier ben ik hoor !!!!
Ben hier nog wel geweest vorige week, maar idd nergens op gereageerd haha
vrijdag ging het even wat minder, was echt niet lekker, misselijk enzo dus heb ik 's middags lekker op bed gelegen en in het weekend zoiezo niet zoveel online als manlief weer thuis is haha
Zal wat vaker reageren hier, maar het is zoooo rustig wordt echt tijd dat jullie allemaal met verlof gaan haha
Morgen weer naar de vk, kijk er erg naar uit weer!

liefs Daantje

haha vind het lief hoor dat jullie me misten hier en je weet maar nooit he?! voor hetzelfde geld had ik nu een kleintje in mijn armen gehad!
Zo weer naar de vk, heb er zin in..............

liefs Daantje

Bij de vk was alles goed!!! bloeddruk goed, urine goed, nu 8 kg aangekomen dus dat is ook goed! alleen lag ons meisje zo dat ze niet goed konden voelen hoe ze lag, vorige keer al aan het indalen en gisteren twijfelde ze een beetje of ze misschien toch gedraaid is kans was klein zeiden ze vorige keer dus we hebben hier misschien een eigenwijs meisje haha Hoop dat het over 2 weken wel goed te voelen is anders krijgen we een liggingsecho, echo is leuk natuurlijk!!!
Ha dwel pijn naderhand van het duwen enzo dus dat was minder!

liefs Daantje

Nou hier ben ik dan zelf ook alweer.  ja, wie weet was je al aan het bevallen zeg. pfff... het komt nu toch dichtbij.

Ik ben blij dat je je nu weer wat beter voelt en dat alles bij de vk goed was. Ik moet dinsdag weer en ik hoop dat ons meisje niet zo eigenwijs is ;)   De vorige keer lag ze met het hoofdje naar beneden, nog niet ingedaald, maar de vk zei dat de kans erg kleinw as dat ze nog zou draaien. maar goed, we zullen zien.

Terug
Bovenaan