@ daantjesmile

Ik lees hier regelmatig mee... ben een mei-mama en ik las je topic over je ongerustheid vwb de beweging van je kindje en de echo bij de arts waar uitkwam dat de hartslag zo traag was.... je zou afgelopen maandag voor een nieuwe echo bij de gyn.... HEB JE AL NIEUWS??? het is toch allemaal wel goed, hoop ik en volgens mij nog andere meiden!!

Laat je het even weten??

Hi lieve meiden!!!

Thx voor jullie bezorgdheid!!

Met het kleintje gaat gelukkig alles goed, ze is nog wel aan de kleine kant, vorige week bij de 20 weken echo! Maar ze spartelt vrolijk heen en weer. Is ook erg eigenwijs..
20 weken echo was super, alles erop en eraan. Nekplooimeting was 3 mm, ze mogen tot 6 mm voordat het verontrustend wordt. Dus ook dat zit helemaal goed.

Het weekend voor de 20 weken echo wel nog naar het ziekenhuis gegaan zat ons toch niet lekker. Op dat moment was de hartslag weer volstrekt normaal. Waarschijnlijk voelt ze aan dat ik niet helemaal lekker ben. Het wordt in ieder geval goed in de gaten gehouden!

Alleen ik voel me niet echt heel lekker, heel veel last van hoofdpijn en weer soms erg misselijk!

knuffel

Gelukkig daantje, wat ben ik blij voor je. Ik hoopte natuurlijk dat alles goed was maar als je dan dit leest is dat wel erg prettig! Geniet ervan!

xx

Terug
Bovenaan