Daar ben ik weeeeeer!!!

Jaaaa ladies, Daar zijn we weer. Back in town na een heeeerlijke wintersport!!!
Het was fantastisch. Ik zelf heb niet op de latten gestaan. :))) Ik heb mezelf heeerlijk verwend op apfelstrudels met vanille saus en slagroom en chocolademelk. hhhmmmmmm hihi

De vrijdag voordat we vertrokken ben ik op de valreep nog naar de vk geweest, ivm bloedverlies op mijn werk. Dus ze heeft nog ff snel een echoootje gemaakt van onze ukkepuk en wat blijkt. Ik ben 29 augustus uitgerekend, ipv 1 sept. Dus heeeeeelemaal blij dat het goed gaat. Ik ben nu wel een aug mama,maar blijf wel bij de sept. mama's hoor. Is veel vertrouwder geworden hahahahaha En natuurlijk veeeeeel gezelliger. hihihi.

Pfff wat valt er weer een hoop te lezen zeg! Sorry, maar ik sla er maar een paar over hoor. Tis echt veel te veel. Voor de nieuwe meiden natuurlijk welkom op ons kletsclubje en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Hoe voelen jullie je verder allemaal. Lekker aan het uitbuiken. Hier wel hoor. En 's-avonds echt een wrak. Ben om half 8 totaal uitgeblust. hihihi.

A.S. dinsdag ga ik voor de officiele termijnecho. Dan gaat ze me precies vertellen wat de officiele uitgerekende datum is. Heb er zooooooooo zin in :)

Nou meiden ben benieuwd naar jullie verhalen. Ik ga maar eens ff lekker lezen :-/

X

hey gezellig dat je weer terug bent, en fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad, met al dat eten wat je beschrijft, begin er bijna van te kwijlen hihi..
dat zal idd wel even schrikken zijn geweest voor de vakantie, maar gelukkig was alles goed!!
nou lees ze (succes hihi)
xxx

he wat fijn dat je een lekkere week hebt gehad!
wel ff schrikken zo voordat je ging, dat bloedverlies ook... gelukkig dat de VK een echo heeft gemaakt

En ja wel hier blijven hoor hahahaha we gaan je anders missen ;-)

Fijn dat je er weer bent, en dat je een fijne wintersport hebt gehad!
Bij mij is in tussentijd hetzelfde gebeurt(ook alweer een week geleden). Bloedverlies, maar gelukkig was er niet aan de hand na de echo te zien. Toch even flink schrikken he! Ik ben 's avonds ook echt helemaal gesloopt als ik na mn werk thuis kom. Energie niveau is erg laag:p

Jeetje zo voor je vakantie bloedverlies, maar het positieve is dan wel dat je de kleine even gezien hebt voor je op vakantie ging. Hier is weinig veranderd, behalve dat ik de afgelopen week ook vanuit het niets een stuk meer ben gaan uitbuiken. Maar fijn dat je het naar je zin hebt gehad daar!

Heee..
Ben je weer back in town? fijn dat het leuk was..En uuh ik ben jaloers op jou als ik dit zo lees haha..wil ik ook wel lekker op wintersport.

Liefs, Nice

Terug
Bovenaan