Daar ben ik weer eens

Hoi lieve meiden,

Ik ben er weer hoor!!
We zijn eindelijk verhuisd, de pc is weer normaal geïnstalleerd en ik dacht moet nu toch ff weer wat van me laten horen en kijken hoe het met iedereen is. Wat een berichten allemaal. En het is helaas niet allemaal rozegeur en maneschijn wat ik lees..
Ik ga vanaf nu iedereen weer bijhouden, ga alleen niet alles teruglezen, want dat is wel zo ontzettend veel... en tja er zijn toch ook echt nog dozen die uitgepakt moeten worden.
Onze 5e IUI is helaas ook mislukt en we hebben net ronde 6 erop zitten. Gisteren, jaja midden in de verhuizing, de inseminatie gehad na het spuiten van deze x 187,5 eenheden. De dosis is idd weer omhoog gegaan... niet met veel resultaat helaas. Maar goed we hebben toch nog wel wat hoop en zien wel hoe het komt. In het zknhuis hebben ze het idee dat ik imuun raak/ben voor de hormonen.  Tuurlijk hebben wij weer en heeft mijn lijf weer! Bah stom lijf. Op 13 mei mag ik testen... dan is het moederdag.. zou natuurlijk wel super zijn  maar goed we zullen zien!
In elk geval jullie allemaal heel veel succes met de behandelingen, onderzoeken, frustraties, emoties, blijdschap en verdriet, het ellendige wachten etc etc. Ik ben er vanaf nu weer voor jullie allemaal!!!!! Heel veel liefs!
Scorpy

He Scorpy,

Gezellig dat je het forum weer komt versterken! Spannend hoor, de laatste IUI, ik hoop voor je dat het deze keer raak zal zijn. Ik mag zelf ook op moederdag testen, ik heb afgelopen vrijdag 2 emmy's teruggeplaatst gekregen. Het zou inderdaad een geweldig moederdagkado zijn!

Ik ga voor ons allebei duimen!

Liefs, Ibbeltje

Hee meissie,

Goed om weer eens wat van je te lezen. Balen hoor van poging nr.5. Hopenlijk brengt poging 6 juli het geluk waar je nu al zo lang op wacht. Ik ken er meer waarbij poging 6 raak was. Close finish zeg maar..  Enne je hebt het al eens eerder geflikt dus het kan!! Ik blijf in ieder geval positief stralen in jouw richting!!

Wat lekker dat het grootste deel van de verhuizing achter de rug is en natuurlijk dat je eerste levensbehoefte (hihihi) de pc is aangesloten! Die dozen komen wel uitgepakt..gewoon iedere keer eentje!

We'll keep in touch!
lfs ing

Hé lieve Scorpy,

Daar ben je weer eens. Wat fijn dat je nu eindelijk verhuisd ben. Nu kan je weer een beetje rustig aan gaan doen en op je gemak alles uitpakken enzo.
IUI nr 6 alweer, wat gaat het hard zeg. Hopelijk is dit de laatste keer voor je. Je hebt idd al eens bewezen dat het kan dus.........go for it.

Ik denk nu even te ver vooruit hoor maar stel nou dat deze ook niet lukt, gaan jullie dan voor IVF of gaan jullie nog voor een paar keer IUI?

Ik  weer erg hard voor je hoor. Het moet lukken nu.

van Kruimel

Hi lieverds,

Laatste IUI???!!???  
Nee hoor, heb er nog twee tegoed. Ja raar verhaal maar van mijn 2e IUI ben ik zwanger geraakt, en dus tellen ze die 2x niet meer mee en zijn ze na de miskraam weer opnw met tellen begonnen. Nou ja dat werkt dan maar weer in ons voordeel zullen we maar zeggen.
Maar het IVF scenario hebben we wel al dichterbij getrokken, ook in het zknhuis beginnen ze er al meer over en van hun mogen we wel door naar IVF. Zij snappen er zo langzamerhand ook niets meer van, steeds de dosis omhoog maar geen resultaat... immuun heet zoiets..  Als deze x weer is mislukt laten we ons in elk geval al op de WL zetten voor IVF. Maar eigenlijk willen we er nog niet aan, het is immers al 1x gelukt met IUI... al zakt de moed ons langzamerhand aardig in de schoenen... Maar goed dan kijk ik naar Inge en Kruimel, beide 1x zwanger via IUI en miskraam en nu van IVF en moet je eens zien. Daar moeten we dan de hoop maar uithalen toch.  
Nou lieverds een heel fijn weekend allemaal. Ik ga met mijn heerlijk slanke buikje (ja mag ik nu wel ff zeggen toch, want als het kan ruil ik em zo in hoor!!) lekker in de zon!

X
Scorpy

Terug
Bovenaan