daar ben ik weer even.

Hallo dames,

Ik ben nog steeds beetjes aan het bloeden de ene keer wat meer dan de andere keer.
Het wordt nu wel wat draderig is dat normaal?
Ik heb wel steed krampen in mijn buik maar die zijn niet heel heftig maar wel heftiger dan bij een menstruatie.
Kan ik wel gewoon alles doen?
En verlies je het vruchtje (als je het verliest)wel altijd in de toilet?of zijn er vrouwen die het ergens anders hebben verloren?Verder wens ik degene die nu het verdriet proberen te plaatsen heel veel sterkte en liefde toe.

Ellen

Hoi Ellen, zelf heb ik helemaal geen vruchtje verloren (opgenomen door het lichaam, het was al in een vroeg stadium misgegaan) dus die vraag kan ik niet beantwoorden. Wel heb ik tot 7 weken na mijn mk last gehad van steken in mijn buik dus daar kun je nog wel even last van hebben.
Verder kun je gewoon alles weer doen, je kunt ook weer meteen proberen zwanger te worden. Houd er wel rekening mee dat je cyclus (in het algemeen) niet meteen weer op de rit is dus je eisprong kan 2 weken later komen dan normaal.

Sterkte!

Groetjes F.

Hee Ellen
Toen ik een spontane miskraam had verloor ik het vruchtje op weg naar de wc,had een maandverbandje in dus het werd opgevangen.
Die steken heb ik ook een tijd nog gehad,mijn dokter zei dat het naweeen kunnen zijn.
Zo heb je enorme steken/krampen en dan weer niets.
Na een paar dagen houd het op.
Als je zelf voelt dat je alles kan doen moet jet het gewoon doen,dat kan geen kwaad.
verder heel veel succes en sterkte.
Liefs miranda

Hoi Ellen,
Ik verloor mijn vruchtje op de wc. Maar voor hetzelfde geld heb je het niet door.
Maar het was echt wel groter dan ik had verwacht. Omdat dat het vruchtzakje eromheen zat.
Succes.
Liefs Nance

Terug
Bovenaan