Daar ben ik weer.. snap er niks van...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Een 2 weken terug ongeveer heb ik een topic geopend over zwanger met spiraal.
Ik voelde me anders, en had een test gedaan.
Negatief..
Natuurlijk heb ik niet voor niks een spiraaltje.
Ik ben naar de gyn geweest en zij heeft gekeken of mijn spiraal misschien niet goed zat en ze heeft ook een uitstrijkje gemaakt.
Gisteren gebeld, niks aan de hand, spiraal kon trouwens ook niet beter zitten.

Ondertussen worden me borsten nog steeds groter, en heb veel stemmingswisselingen. Verder weinig last van alleen soms maagzuur maar niks speciaals voor mij.

Ook heb ik sinds kort SPIERwitte afscheiding.
Normaal is afscheiding bij mij juist water, het loopt er letterlijk uit.
Nu was het zo wit als sneeuw (nog steeds) en ook vrij dik..
Wat zegt dit????

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Nog een test doen??

Groetjes, Noortje

nee ik zou weer eens een afspraak maken met je huisarts of gyn
stel deze gedachtes en dingen bij hun neer
die afscheiding ken ook door andere dingen komen en ja een spiraal die goed zit hoort gewoon goed te werken dus ook te voorkomen dat je zwanger word

Als je je onzeker voelt zou ik voor de zekerheid nog een afspraak maken bij je huisarts of bij je gyn.

Toen ik een spiraaltje had (in dec laten verwijderen) waren in het begin mijn borsten ook in volume wat aan het toenemen en had ik last van stemmingswisselingen, lichte acne en veranderde ook mijn afscheiding. Voordeel ik werd met het spiraaltje nooit ongesteld, had zelfs geen klachten!

Na verwijdering van de spiraal veranderde alles weer terug naar mijn oude normale patroontje.

Succes!

Ja zoiets zou je zeggen als je de spiraal net hebt.
Maar ondertussen heb ik deze ook alweer 2 jaar.....

Het kan natuurlijk zijn dat er wat veranderd is in je hormoonhuishouding, zonder dat het spiraal daar verantwoordelijk voor is. Ik heb zelf jaren lang een spiraal gehad en was daar heel tevreden over. De laatste twee jaar merkte ik alleen wel dat ik 'gewoon' last kreeg van PMS en dat ik in de week voor mijn ongesteldheid ook een enorm borstvolume kreeg (scheelde een cup!!!). Veranderingen in de afscheiding heb ik geen ervaring mee, anders dan bij irritatie af en toe.

Maar ja, het is jouw lichaam en dat ken jijzelf het beste. Als je het niet vertrouwt, zou ik vooral nog een keer contact zoeken met je arts. Liever een keer te vaak gerustgesteld, dan te weinig.

Succes ermee!

Bellen meid! Deze onzekerheid is ook niks!

Succes! xxxxxxxxxx

Terug
Bovenaan